Πληθώρα δράσεων προβολής για το Δήμο Πάρου, με την Επιτροπή Τουρισμού και Ανάπτυξης, να εστιάζει στις πλέον συμφέρουσες προτάσεις

Διαλογή δράσεων τουριστικής προώθησης

  • Τρίτη, 27 Απριλίου, 2021 - 06:13

Όπως και σε προηγούμενες αντίστοιχες ενέργειες, η Επιτροπή Τουρισμού και Ανάπτυξης του Δήμου Πάρου, προχώρησε σε σταχυολόγηση των προτεινόμενων δράσεων προβολής του νησιού, ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου.

Στο πλαίσιο των δράσεων προβολής και προώθησης του τουριστικού προορισμού της Πάρου, η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου προχώρησε σε διαλογή των προτεινόμενων δράσεων, προκειμένου αφενός να υπάρξει στοχευμένη προβολή του νησιού και αφετέρου να παραμείνουν περιορισμένες οι σχετικές δαπάνες, για την δημοσιονομική σταθερότητα του Δήμου.

Αρχικά, στο πλαίσιο της ευρύτερης συζήτησης στην Επιτροπή, με θέμα “Προτάσεις στρατηγικής για την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου Πάρου 2021”, και σε επίπεδο προετοιμασίας για την επόμενη χρονιά, τα μέλη συμφώνησαν να διεξαχθεί σχετική έρευνα για την Πάρο, με τους εξής άξονες:

  • Ανάλυση γενικότερου περιβάλλοντος

  • Η παρουσία του brand “Πάρος” στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

  • Δημοσκοπική έρευνα σε ευρύ κοινό για το brand “Πάρος”

  • Αξιολόγηση υπάρχοντος επικοινωνιακού υλικού

Η συγκεκριμένη δράση αναμένεται να συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό δράσεων τουριστικής προβολής του Δήμου για το 2022, όπου θα οριστεί και το τελικό κόστος.

Σε επόμενο επίπεδο, η Επιτροπή γνωμοδότησε θετικά στις εξής δράσεις:

Τουριστική προβολή του Δήμου Πάρου στην ολλανδική αγορά, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής Verkeersbureaus, το οποίο περιλαμβάνει τη δημιουργία και ανάρτηση μίας σελίδας με εννέα θέματα (π.χ. πολιτισμός, εστιατόρια, ξενοδοχεία, αθλήματα, δραστηριότητες κλπ) για την Πάρο, το καθένα εκ των οποίων θα περιέχει ελκυστικές εικόνες, βίντεο και κείμενο, κάνοντας τους αναγνώστες θαυμασ΄τες της Πάρου. Επίσης, μεταξύ άλλων, θα έχει απευθείας υπερσύνδεσμο με τον ιστότοπο Imagine Paros, αλλά και αναρτημένη τη λίστα με τα social media του Δήμου Πάρου.

Τουριστική προβολή του Δήμου σε τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, μέσω ραδιοφωνικών σποτ στα ελληνικά με 12 μεταδόσεις ημερησίως για έξι μήνες εντός του 2021, με κόστος 2.976 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Στη συγκεκριμένη δράση, ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, κ. Κ. Ροκονίδας ψήφισε αρνητικά, θεωρώντας ότι η χρηματοδότηση έχει γίνει επιλεκτικά και όχι με αντικειμενικά κριτήρια που απαιτεί ο νόμος της ισονομίας, ωστόσο ο Δήμαρχος, κ. Μ. Κωβαίος υποστήριξε ότι η χρηματοδότηση έγινε βάσει των διαθέσιμων αιτήσεων.

Τουριστική Προβολή του Δήμο στο επίσημο περιοδικό του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος “2board”, αλλά και στο περιδικό “Thalassa” της ακτοπλοϊκής εταιρείας Hellenic Seaways, με μία ολοσέλιδη καταχώρηση στο έντυπο και ηλεκτρονικό καλοκαιρινό τεύχος του “2board” και μία ολοσέλιδη καταχώρηση στην έντυπη και ηλεκτρονική ανοιξιάτικη έκδοση του περιοδικού “Thalassea”. Στη δράση αυτή, αρνητικά ψήφισε ο κ. Ροκονίδας, υποστηρίζοντας ότι ο συγκεκριμένος τρόπος προβολής δεν έχει απήχηση.

Παράλληλα, σε επόμενο θέμα, η Επιτροπή Τουρισμού και Ανάπτυξης ενέκρινε τη συμμετοχή του Δήμου Πάρου στο “Posidonia Sea Tourism Forum 2021 – Digital Event”, με τον πρόεδρο της, κ. Λεοντή Μικέ, να αναφέρει ότι «τα σχετικά θέματα που θα συζητηθούν κατά τη διάρκεια αυτής της μονοήμερης ψηφιακής διάσκεψης, περιλαμβάνουν τον οικονομικό αντίκτυπο και τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της πανδημίας στη βιομηχανία της κρουαζιέρας, τα πρωτόκολλα υγείας και ασφαλείας στα κρουαζιερόπλοια, τη συμμόρφωση με πρωτόκολλα υγείας του κράτους και του λιμένα κ.α. Επιπλέον, εκπρόσωποι της λιμενικής κοινότητας θα ενημερώσουν τους συμμετέχοντες σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις σε έργα υποδομής στα λιμάνια της Μεσογείου».

Αφού ανέφερε τους ομιλητές που θα δώσουν το “παρών” στην εκδήλωση, ανάμεσα στους οποιους και ο Υπουργός Ναυτιλίας, κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, ο πρόεδρος κατέληξε, ότι «η συμμετοχή του Δήμου Πάρου αποτελεί τον καλύτερο τρόπο προβολής του στις εταιρείες κρουαζιέρας». Αρνητικά ψήφισε ο κ. Ροκονίδας, ο οποίος σημείωσε ότι ο συγκεκριμένος τρόπος προβολής δεν αντιπροσωπεύει την Πάρο.

Ετικέτες: