Διαδικασία δημοπράτησης για το έργο εκπόνησης Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας στο Δήμο Θήρας

Προ των πυλών το ΣΒΑΚ Δήμου Θήρας

  • Τρίτη, 1 Ιουνίου, 2021 - 06:15

Συνοπτικό διαγωνισμό με ανοικτή διαδικασία προκήρυξε ο Δήμος Θήρας, για την εκπόνηση της μελέτης του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, που θα προσφέρει λύσεις για ένα βιώσιμο και περιβαλλοντικά φιλικό κυκλοφοριακό στη Σαντορίνη.

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την εύρεση αναδόχου, ο οποίος θα αναλάβει την εκπόνηση του ΣΒΑΚ του Δήμου Θήρας, ένα έργο εκτιμώμενης αξίας 67.707 χιλιάδων ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να προσκομίζουν φακέλους προσφορών έως και τις 15 Ιουνίου, ενώ στη συνέχει θα επιλεγεί ο ανάδοχος.

Συνοπτικά τα βήματα που θα ακολουθήσει η συγκεκριμένη μελέτη αφορούν στην ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης (συλλογή δεδομένων και προσδιορισμός προβλημάτων), τον καθορισμό εναλλακτικών σεναρίων, την αξιολόγηση των εναλλακτικών σεναρίων και την επιλογή του βέλτιστου εξ αυτών και τέλος στη σύνταξη χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού του βέλτιστου σεναρίου και οριστικοποίηση του ΣΒΑΚ. Το σύνολο της διαδικασίας εκπόνησης του ΣΒΑΚ θα διέπεται από διαδικασίες δημόσιας διαβούλευσης σε κάθε στάδιο.

Στο πρώτο στάδιο της μελέτης, ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα κληθεί να παραδώσει τεχνική έκθεση, που θα περιλαμβάνει την ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης. Ειδικότερα, μεταξύ άλλων θα περιέχει καταγραφή και ανάλυση όλων των σχετικών μελετών που έχουν εκπονηθεί για τις δημοτικές ενότητες που θα αναπτυχθεί το ΣΒΑΚ, καταγραφή της κυκλοφοριακής οργάνωσης, καταγραφή του δικτύου Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, σχολιασμό των αδυναμιών και αξιολόγηση του, καταγραφή τροχαίων συμβάντων και τέλος, αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης και διατύπωση συμπερασμάτων.

Στο δεύτερο στάδιο του ΣΒΑΚ, ο ανάδοχος θα κληθεί να διαμορφώσει και να μελετήσει προτεινόμενες δέσμες μέτρων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που εντοπίστηκαν, με έμφαση στην αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ, στον προσδιορισμό/ σχεδιασμό διαδρομών εξυπηρέτησης ήπιων μορφών μετακίνησης, στον προσδιορισμό/ σχεδιασμό μέτρων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας και στη διαχείριση της στάθμευσης και στα συστήματα ελεγχόμενης στάθμευσης.

Μέσω διαδικασίας διαβούλευσης με τους φορείς, τους πολίτες και τους επισκέπτες του νησιού, θα αξιολογηθούν τα εναλλακτικά σενάρια και θα επιλεγεί το βέλτιστο για την κάλυψη των αναγκών της τοπικής κοινωνίας. Στη συνέχεια, ο ανάδοχος θα διαμορφώσει το τελικό ΣΒΑΚ και κατά το τρίτο στάδιο θα πραγματοποιηθεί η οριστικοποίηση και έγκριση του Σχεδίου, προκειμένου να ξεκινήσει η εφαρμογή του.

Ετικέτες: