Ψήφισμα έντονης διαμαρτυρίας, σχετικά με τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πάρου

«Οι “εκπτώσεις” ξεπέρασαν την κόκκινη γραμμή»

Καμία εξυπηρέτηση των επιβατών, αλλά και των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών, από τη δρομολόγηση ενδοκυκλαδικού πλοίου χωρίς γκαράζ, καταγγέλλει στο ψήφισμά του ο Δήμος Πάρου.

Στο πλαίσιο της πρόσφατης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πάρου, τέθηκε ως κατεπείγουσα η συζήτηση του ζητήματος, σχετικά με τη δρομολόγηση πλοίου, το οποίο αδυνατεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των Παριανών και κατ’ επέκταση των Κυκλαδιτών.

Προκειμένου να αποτυπωθεί σε θεσμικό πλαίσιο η διαμαρτυρία, προτάθηκε η έκδοση σχετικού ψηφίσματος από το Δημοτικό Συμβούλιο. Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της μειοψηφίας, κ. Κώστας Ροκονίδας, πρότεινε την αναβολή του θέματος, με στόχο να εξασφαλιστεί η διαμόρφωση ενός ψηφίσματος που βάζει τις παραμέτρους για την αντιμετώπιση του προβλήματος της ενδοκυκλαδικής συγκοινωνίας.

Ωστόσο, η πλειοψηφία του Δ.Σ. αποφάσισε το Σώμα να προχωρήσει στην έκδοση του σχετικού ψηφίσματος, το οποίο απευθύνεται στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και στο οποίο αναφέρονται τα εξής:

«Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Μετά από ένα αρκετά μεγάλο διάστημα απουσίας του δεύτερου πλοίου που επιδοτείται για να καλύπτει την άγονη γραμμή των Κυκλάδων, είδαμε την έναρξη δρομολογίων του ταχυπλόου super jet.

Με λύπη σας αποστέλλουμε τη συγκεκριμένη επιστολή και με έντονη πικρία, διότι κατανοούμε μεν ότι δεν υπήρξε εκδήλωση ενδιαφέροντος με πλοίο κατάλληλο στις προδιαγραφές που είχαν τεθεί από το υπουργείο, κατανοούμε επίσης τις όποιες «εκπτώσεις» έγιναν προκειμένου να βρεθεί πλοίο ικανό να αναλάβει τη γραμμή αλλά δυστυχώς οι εκπτώσεις αυτές ξεπέρασαν την κόκκινη γραμμή για εμάς. Η έννοια του επιδοτούμενου δρομολογίου της άγονης γραμμής είναι η εξυπηρέτηση του κόσμου και με το συγκεκριμένο πλοίο, μόνο αυτό δεν γίνεται.

Οι βασικότεροι λόγοι που δεν εξυπηρετείται ο κόσμος είναι για εμάς η έλλειψη χώρου για αποστολή και παραλαβή δεμάτων, καθώς και η παντελής έλλειψη γκαράζ. Προηγούμενο ταχύπλοο της εταιρείας που εξυπηρετούσε την ίδια γραμμή είχε τουλάχιστον αυτά τα δύο χαρακτηριστικά και ο κόσμος μπορούσε να στείλει και να παραλάβει ακόμα και είδη πρώτης ανάγκης όπως φάρμακα τρόφιμα κ.α. και να μετακινηθεί με το όχημα του από και προς τον προορισμό του, κάτι που τώρα δεν είναι δυνατόν διότι μόνο το ένα εκ των δύο πλοίων που επιδοτούνται, διαθέτει γκαράζ. Θέματα όπως η δυσκολία των ταχυπλόων σε δύσκολους καιρούς και η αδυναμία τους να μεταφέρουν οχήματα βαρέως τύπου μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα όταν έχουμε ένα πλοίο που δεν καλύπτει καμία απολύτως ανάγκη πλέον.

Σας καλούμε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σας, να οριστεί ως δεδομένο στις προκηρύξεις η ύπαρξη ενός ελάχιστου χώρου γκαράζ και να αντικατασταθεί άμεσα το πλοίο το οποίο, ως έχει κοστίζει αρκετά στο δημόσιο χωρίς να προσφέρει τα αντίστοιχα. Σας καλούμε, τέλος, να μεριμνήσετε για την άμεση αποκατάσταση της αδικίας προς τους Κυκλαδίτες καθώς η ζωή συνεχίζεται και τους χειμερινούς μήνες για τους ντόπιους κάτοικους των νησιών μας».

 

Ετικέτες: