Εργασίες αποκατάστασης στο νέο λιμάνι Μυκόνου
- Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου, 2022 - 06:19
Αποφάσεις έργων αποκατάστασης έλαβε το Δημοτικό Λιμενικό Μυκόνου, τόσο για το υπόλοιπο του τμήματος γέφυρας – νησίδας πρόσβασης του νέου λιμανιού όσο και για την κατασκευή βιομηχανικού δαπέδου στο λιμάνι Τούρλος.
Το πρώτο έργο αφορά στην αποκατάσταση του υπόλοιπου τμήματος γέφυρας – νησίδας πρόσβασης του νέου λιμένα Μυκόνου, προϋπολογισμού 3.485.000 €, ποσό το οποίο θα καλυφθεί από ίδιους πόρους.
Στην τεχνική έκθεση προβλέπεται η επισκευή – ενίσχυση της υφιστάμενης γέφυρας πρόσβασης στο νέο λιμάνι, εκτός του τμήματος που έχει ήδη αποκατασταθεί.
Οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν αφορούν σε καθαιρέσεις της πλάκας του καταστρώματος σε όσες περιοχές είναι σαθρό το σκυρόδεμα, με συνδυαστική χρήση αμμοβολής και στη συνέχεια θα εφαρμοστεί αντιδιαβρωτική προστασία, θα επισκευαστεί το σκυρόδεμα, το οποίο θα στεγανοποιηθεί.
Όλες οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν κάτωθεν της κάτω ίνας της πλάκας καταστρώματος με τη βοήθεια πλωτής εξέδρας, που θα φέρει επί τόπου του έργου ο ανάδοχος.
Τα μεταλλικά κιγκλιδώματα προστασίας πεζών και οχημάτων χρήζουν αντικατάστασης στο σύνολό τους, όπως θα αντικατασταθούν και τα φρεάτια υδροσυλλογής του καταστρώματος της γέφυρας.
Όσον αφορά στις τεχνικές επεμβάσεις για την αποκατάσταση των βλαβών που εντοπίστηκαν σε τμήματα οδοστρωσίας του επιβατικού εμπορικού λιμένα για την υποδοχή της ακτοπλοΐας και της κρουαζιέρας, το έργο εκτιμάται σε 361.430,23 € και θα καλυφθεί και η εν λόγω δαπάνη από ίδιους πόρους του Λιμενικού Ταμείου.
Σκοπός του προτεινόμενου έργου είναι η αναβάθμιση της εν λόγω περιοχής, με σκοπό την ασφαλή εξυπηρέτηση των χρηστών της λιμενικής εγκατάστασης, καθώς και την ασφαλή κίνηση των οχημάτων στις λωρίδες κυκλοφορίας.
Η συγκεκριμένη περιοχή εκτείνεται σε περίπου 47 στρέμματα, με μέγιστο μήκος 670 μέτρα και μέγιστο πλάτος 100 μέτρα. Στο μεγαλύτερο μέρος της, η επιφάνεια της οδοστρωσίας αποτελείται από στρώση κυβόλιθων, που όμως λόγω της μεγάλης χρήσης και των δυσμενών συνθηκών που επικρατούν στη περιοχή (άνεμος, θαλάσσιο περιβάλλον, κλπ) έχει υποστεί εκτεταμένες ζημιές.
Συγκεκριμένα, σε μεγάλη επιφάνεια οδοστρωσίας η άνω επιφάνεια των κυβόλιθων έχει φθαρεί, καθιστώντας τους επικίνδυνους, ενώ σε άλλα σημεία έχουν αποκολληθεί. Σε άλλα σημεία είναι εμφανείς αυλακώσεις λόγω των διερχόμενων βαρέων φορτίων.
Επιπροσθέτως, λήφθηκε υπόψιν το γεγονός ότι αντίστοιχο έργο που εκτελέστηκε το 2017 και είχε ως αντικείμενο την αντικατάσταση κυβολίθων με νέους, με πιο ισχυρή όμως σύσταση, ήδη 4 χρόνια μετά έχουν εμφανίσει σημαντικές φθορές, και μάλιστα σε σημεία όπου δεν υπήρχε κίνηση βαρέων οχημάτων. Συνεπώς, αποφασίστηκε η αντικατάσταση των κυβολίθων να γίνει με μια επίστρωση που θα μπορεί να ανταπεξέλθει στη μεγάλη χρήση και στις ακραίες καιρικές συνθήκες, δηλαδή την κατασκευή βιομηχανικού δαπέδου. Συγκεκριμένα, έγινε επιλογή των τμημάτων επίστρωσης που παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αστοχία.
Οι διαμορφώσεις που θα διενεργηθούν στοχεύουν στο να γίνει το οδόστρωμα το λιμανιού προσβάσιμο και ασφαλές για τους χρήστες και θα πραγματοποιηθούν στους χερσαίους χώρους σε μέρος της συνολικής περιοχής και οι εργασίες θα πρέπει να εκτελεστούν άμεσα για χρήση πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Δράσεις με επίκεντρο τον άνθρωπο στην Τήνο
25 Νοε. 2024 - 6:18 - Κραυγή αγωνίας για τη μείωση δρομολογίων
25 Νοε. 2024 - 6:17 - Σύλλογος Εμπόρων και Επαγγελματιών Θήρας: Αντιδράσεις για την αύξηση τελών στους κοινόχρηστους
23 Νοε. 2024 - 16:56 - ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ: Τα εκλογικά τμήματα σε Σύρο και Κυκλάδες για τις προεδρικές εκλογές
23 Νοε. 2024 - 9:35 - Κατερίνα Μονογυιού: "Στηρίζουμε την υγεία, την παράδοση και τη νησιωτική ανάπτυξη"
22 Νοε. 2024 - 15:56