Διαγωνισμός για παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στις Κοινότητες του Δήμου Θήρας

Ζουμ στις ανάγκες καθαριότητας στη Σαντορίνη

  • Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου, 2022 - 06:17

Με στόχο σταθερές υπηρεσίες καθαριότητας καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, που θα είναι σε εγρήγορση πάντα και κυρίως κατά τη διάρκεια της αυξημένης κίνησης και ανάγκης την καλοκαιρινή τουριστική περίοδο, η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Θήρας ενέκρινε τη διενέργεια ανοικτού διαγωνισμού για την ανάδειξη εργολαβίας σχετικά με το κομμάτι του οδοκαθαρισμού και της αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων.

Πρόθεση του δήμου Θήρας είναι να προχωρήσει σε σύμβαση διετούς διάρκειας.

Καλύπτονται όλες οι Κοινότητες

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών οδοκαθαρισμού και αποκομιδής ογκωδών αντικειμένων και απορριμμάτων σε όλες τις Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες του Δήμου Θήρας πλην της Τοπικής Κοινότητας Θηρασίας για την χρονική περίοδο 2 ετών με δικαίωμα παράτασης (προαίρεση) για 1 ακόμα έτος. Ο Δήμος θα αναθέσει, μετά από διαγωνισμό τις προαναφερόμενες υπηρεσίες σε ανάδοχο που θα διαθέτει τον εξοπλισμό και την απαραίτητη τεχνογνωσία για την καλή εκτέλεση τους. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 8.332.187,52 ευρώ και αφορά χρονικό διάστημα δύο ετών και δικαίωμα παράτασης ενός έτους.

Ως χώρος συμβατικής εργασίας και άμεσης παροχής εργασιών του ανάδοχου ορίζονται οι ακόλουθες τοπικές κοινότητες του Δήμου Θήρας με όλες τις περιοχές και τοποθεσίες (εξαιρουμένων των λιμενικών ζωνών, όπου αυτές υπάρχουν). Συγκεκριμένα: Θήρα, Οία, Ημεροβίγλι, Βουρβούλος, Καρτεράδος, Μεσαριά, Βόθωνας, Επισκοπή Γωνιάς, Έξω Γωνιά, Πύργος Καλλίστης, Μεγαλοχώρι, Ακρωτήρι και Εμπορείο.

Η υπηρεσία αυτή θα παρασχεθεί στις παραπάνω Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Θήρας και οι υπολογισμοί για την εκτέλεση των παραπάνω υπηρεσιών θα γίνουν σε συμφωνία με την «κατάρτιση πλαισίου προδιαγραφών και γενικών προγραμμάτων διαχείρισης στερεών αποβλήτων». Η εκτέλεση των εργασιών της συγκεκριμένης υπηρεσίας θα ελέγχεται από την πλευρά του ανάδοχου από έναν επόπτη καθαριότητας. Ο συντονισμός των εργασιών και η επικοινωνία με τον Δήμο θα πραγματοποιείται από έναν υπάλληλο γραφείου που θα διαθέσει ο ανάδοχος. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι θα εργάζονται 6 ημέρες την εβδομάδα και 8 ώρες ανά ημέρα κατά την διάρκεια όλου του χρόνου.

Οδοκαθαρισμός

Ο ανάδοχος θα διαθέτει τον κατάλληλο εξοπλισμό και το κατάλληλο προσωπικό για τον χειρωνακτικό καθαρισμό των οδών των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων του Δήμου Θήρας.

Η εργασία θα παρέχεται 7 ημέρες την εβδομάδα και 6 ώρες και 40 λεπτά ανά ημέρα κατά την διάρκεια όλου του χρόνου. Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα θα συντάσσεται από τις υπηρεσίες του Δήμου και ο ανάδοχος είναι υποχρεωμένος να διαθέτει το προσωπικό του σύμφωνα με την παραπάνω συχνότητα.

Αναλυτικότερα και για την αποτελεσματική φροντίδα του τουριστικού νησιού, ο ανάδοχος θα διαθέτει 28 οδοκαθαριστές που θα εργάζονται όλο τον χρόνο και 8 οδοκαθαριστές που θα εργάζονται μόνο τους μήνες με αυξημένο τουρισμό (15/03-14/11). Οι οδοκαθαριστές θα εξοπλιστούν με ευθύνη του αναδόχου με όλα τα απαραίτητα μέσα ατομικής προστασίας και εργαλεία. Επιπλέον ο ανάδοχος θα διαθέσει 4 σάρωθρα πεζού χειριστή χωρητικότητας 240 λίτρων, με τους χειριστές τους, τα οποία θα εργάζονται στα Φηρά και στην Οία.

Τέλος, ο ανάδοχος για την αποκομιδή των απορριμμάτων από τα επιστήλια καλάθια θα διαθέσει δύο ηλεκτρικά τρίκυκλα ανατρεπόμενα οχήματα χωρητικότητας περίπου 1 m3 και μέγιστου πλάτους 1 m με το πλήρωμα τους.

Αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων

Βάσει της σύμβασης που θα υπογραφεί ο ανάδοχος θα διαθέσει τον κατάλληλο εξοπλισμό και το κατάλληλο προσωπικό για τον αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων (π.χ. στρώματα, έπιπλα) στις Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες του Δήμου Θήρας. Δεν θα πραγματοποιείται συλλογή ειδικών αποβλήτων όπως απόβλητα ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού, λάδια, μπαταρίες, συσσωρευτές, μεταχειρισμένα ελαστικά, ούτε συλλογή αδρανών υλικών και υλικών κατεδαφίσεων – ανακαινίσεων (ΑΕΚΚ). Η εργασία θα παρέχεται 6 ημέρες την εβδομάδα και 6 ώρες και 40 λεπτά ανά ημέρα κατά την διάρκεια όλου του χρόνου ενώ τους μήνες με αυξημένο τουρισμό (15/03-14/11) θα παρέχετε και δεύτερη βάρδια 7 ημέρες την εβδομάδα και 6 ώρες και 40 λεπτά ανά ημέρα.

Για την εκτέλεση της εργασίας θα διατεθούν από τον ανάδοχο ένα ανατρεπόμενο όχημα μικτού βάρους τουλάχιστον 7 τόνων και το πλήρωμά του (1 οδηγός και 2 εργάτες), ένα ηλεκτρικό ανατρεπόμενο όχημα μικρών διαστάσεων (μέγιστο πλάτος 1.6 m) για να χωράει σε στενά σημεία μέσα στους οικισμούς που δεν χωράει το μεγάλο ανατρεπόμενο και το πλήρωμα του (1 οδηγός), ένα όχημα τύπου γερανάκι με αλυσίδες μικτού βάρους τουλάχιστον 15 τόνων με το πλήρωμά του (1 οδηγός/χειριστής) και τέλος δέκα σκάφες (skip containers) κατάλληλες για μεταφορά από το ανωτέρω όχημα.

Αποκομιδή απορριμμάτων με ημιονηγούς

Καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου θα πραγματοποιείται αποκομιδή απορριμμάτων με χρήση ζώων από κάποιες περιοχές από τις οποίες δεν υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης οχημάτων και πιο συγκεκριμένα από τον Πύργο Καλλίστης (Καστέλι): ένας ημιονηγός για εργασία 6 ημέρες την εβδομάδα και 6 ώρες και 40 λεπτά ανά ημέρα κατά την διάρκεια όλου του χρόνου, στο Κάστρο Οίας, Φοινικιά (πεζοδρομημένο τμήμα): ένας ημιονηγός για εργασία 6 ημέρες την εβδομάδα και 6 ώρες και 40 λεπτά ανά ημέρα κατά την διάρκεια όλου του χρόνου και τέλος στα Κάτω Φηρά: συνεργείο ημιονηγών για εργασία 7 ημέρες την εβδομάδα τους μήνες με αυξημένο τουρισμό (01/03-30/11).

Διάρκεια σύμβασης και προϋπολογισμός

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε 2 έτη από την έναρξη των εργασιών, με δυνατότητα προαίρεσης για επιπλέον 1 έτος. Η έναρξη των εργασιών θα πραγματοποιηθεί εντός 10 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης.

Το προϋπολογιζόμενο ετήσιο ποσό για την εκτέλεση του αντικειμένου της υπηρεσίας όπως

αναπτύχθηκε στην τεχνική έκθεση αγγίζει τα 2.777.395,84 ευρώ. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης για τα 2+1 έτη ανέρχεται στο ποσό των 8.332.187,52 ευρώ.

 

 

 

Ετικέτες: