Αναζήτηση αναδόχου για την καθαριότητα στα λιμάνια Ανάφης, Ίου, Σικίνου και Φολεγάνδρου
- Πέμπτη, 9 Νοεμβρίου, 2023 - 06:17
Με σκοπό την άμεση εύρεση αναδόχου που θα αναλάβει την καθαριότητα στα λιμάνια της δικαιοδοσίας του, συνεδρίασε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ίου. Συγκεκριμένα την Τρίτη 7 Νοεμβρίου στη τακτική δημόσια συνεδρίαση του, το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε τη μελέτη και καθόρισε τους όρους δημοπράτησης για την υπηρεσία με τίτλο: αποκομιδή απορριμμάτων και υπηρεσίες καθαρισμού του ΔΛΤ Ίου».
Η παρούσα μελέτη, προϋπολογισμού 210.142,80 ευρώ, αφορά στην παροχή υπηρεσιών καθαριότητας και ως χώρος συμβατικής εργασίας και άμεσης παροχής εργασιών του ανάδοχου ορίζονται τα γραφεία των υπηρεσιών και τα λιμάνια Ανάφης, Ίου, Σικίνου και Φολεγάνδρου που ανήκουν στην αρμοδιότητα του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ίου.
Αρμοδιότητες του αναδόχου
Ο ανάδοχος θα πρέπει να φροντίζει για την αποκομιδή και μεταφορά, στον χώρο διάθεσης που θα υποδείξει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ίου σε συνεργασία με τους Δήμους των παραγόμενων απορριμμάτων, την αποκομιδή και μεταφορά των ανακυκλώσιμων υλικών, στον σταθμό μεταφόρτωσης ανακυκλώσιμων υλικών που θα υποδείξει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ίου σε συνεργασία με τους Δήμους, τον μηχανικό και χειρωνακτικό οδοκαθαρισμό και την συντήρηση (κοπή και καθαριότητα) πρασίνου, την πλύση των κάδων απορριμμάτων και την αποκομιδή και μεταφορά ογκωδών απορριμμάτων. Επειδή οι συγκεκριμένες εργασίες καθαριότητας σχετίζονται άμεσα με την υγεία των κατοίκων, ο ανάδοχος υποχρεούται να τις εκτελεί όσον το δυνατόν αρτιότερα βάσει της κείμενης νομοθεσίας και να πραγματοποιεί την αποκομιδή των απορριμμάτων όσο συχνά χρειάζεται (ειδικά σε περιόδους τουριστικής αιχμής) ώστε να παραμένουν τα λιμάνια καθαρά.
Αποκομιδή απορριμμάτων
Ο ανάδοχος θα εκτελεί εργασίες αποκομιδής απορριμμάτων κατά την χειμερινή και θερινή περίοδο με την απασχόληση του κατάλληλου έμπειρου προσωπικού (εργάτες). Η επιλογή του προσωπικού θα γίνεται μετά από σύμφωνη γνώμη του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ίου, το οποίο και θα διαθέσει τον απαραίτητο εξοπλισμό. Ο ανάδοχος θα διαθέσει το προσωπικό που είναι απαραίτητο για την εκτέλεση των εργασιών αποκομιδής. Οι ανωτέρω εργάτες θα φροντίζουν την περισυλλογή των απορριμμάτων από όλες τις περιοχές, χώρους ευθύνης του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ίου οικοδομικά τετράγωνα, οδούς, πλατείες και λοιπούς κοινόχρηστους χώρους. Οι εργάτες θα παραλαμβάνουν χωρίς αντίρρηση όλα τα απορρίμματα που θα τους παραδίδονται σύμφωνα με τον κανονισμό καθαριότητας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου είτε αυτά βρίσκονται μέσα σε κάδους, είτε έξω από αυτούς μέσα σε πλαστικές σακούλες, είτε ελεύθερα στον δρόμο και ειδικότερα απορρίμματα των οικιών, καταστημάτων, εστιατορίων, ξενοδοχείων, γραφείων, κλπ., απορρίμματα που προέρχονται από καθαρισμό οδών, πλατειών και άλλων κοινόχρηστων χώρων και υπολείμματα που προέρχονται από κοπή «γκαζόν», φυτών ή κλαδέματα.
Οι εργάτες της αναδόχου με αποκλειστική τους ευθύνη θα επαναφέρουν τους κάδους στις ορισμένες με ειδική σήμανση επί του δαπέδου από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ίου θέσεις. Τα γραφεία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ίου θα καθαρίζονται εκτός ωραρίου εργασίας του προσωπικού του φορέα. Η αποκομιδή των απορριμμάτων θα γίνεται από όλες τις περιοχές που ορίζονται από τη μελέτη. Συγκεκριμένα, κατά τη θερινή περίοδο (1 Μαΐου – 30 Σεπτεμβρίου) θα εκτελούνται εργασίες αποκομιδής απορριμμάτων σε όλες τις περιοχές, που ορίζονται από τη διακήρυξη, δύο φορές την ημέρα ή ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν. Κατά την χειμερινή περίοδο (1 Οκτωβρίου – 30 Μαρτίου ) θα εκτελούνται εργασίες αποκομιδής απορριμμάτων από όλες τις περιοχές, που ορίζονται από τη διακήρυξη, μία φορά την ημέρα.
Χειρωνακτικός οδοκαθαρισμός και συντήρηση πρασίνου
Ο ανάδοχος αναλαμβάνει το χειρωνακτικό καθαρισμό των οδών και πλατειών και την συντήρηση πρασίνου με το ανάλογο προσωπικό και συγκεκριμένα, κατά τη θερινή περίοδο θα γίνεται σε όλες τις περιοχές που ορίζονται από τη μελέτη σε οκτάωρη βάση, μία φορά την ημέρα και επτά μέρες την εβδομάδα ενώ κατά τη χειμερινή περίοδο θα γίνεται σε όλες τις περιοχές που ορίζονται από τη μελέτη σε οκτάωρη βάση, μία φορά την ημέρα και πέντε μέρες την εβδομάδα (εκτός Σαββάτου και Κυριακής). Στις εργασίες συμπεριλαμβάνεται δε το άδειασμα των καλαθιών μικροαπορριμμάτων που βρίσκονται εντός των χώρων συμβατικής εργασίας καθώς η κοπή και συλλογή αυτοφυούς βλάστησης και ο καθημερινός, επτά ημέρες την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης. Επειδή οι άνω εργασίες καθαριότητας σχετίζονται άμεσα µε την υγεία των κατοίκων, ο ανάδοχος υποχρεούται να εκτελεί τον καθαρισμό όσον το δυνατόν καλύτερα βάσει της κείμενης νομοθεσίας και να ακολουθεί τις εντολές και οδηγίες της αρμόδιας υπηρεσίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου ώστε να παραµένουν όλοι οι κοινόχρηστοι και οι άνω αναφερόμενοι χώροι καθαροί.
Για την εργασία αυτή θα απασχολεί έμπειρο εργατοτεχνικό προσωπικό εφοδιασμένο με ειδικά τροχήλατα αυτοκινούμενα ή μη αμαξίδια, πλαστικούς σάκους, σκούπες και φαράσια για τον οδοκαθαρισμό και την χρήση ικανού αριθμού μηχανημάτων (χορτοκοπτικά, φυσητήρες, τσουγκράνες κλπ) για την συντήρηση πρασίνου. Η κατανομή του προσωπικού ανά εργασία θα γίνεται σε συνεννόηση με την αρμόδια υπηρεσία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ίου.
Πλύσιμο κάδων απορριμμάτων και αποκομιδή και μεταφορά ογκωδών αντικειμένων
Η πλύση των κάδων θα γίνεται με την χρήση ειδικού απορρυπαντικού-απολυμαντικού υγρού και πλυστικού μηχανήματος. Η εργασία της αποκομιδής των ογκωδών αντικειμένων και απορριμάτων θα εκτελείται σε όλες τις περιοχές του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Δήμου Ίου. Η εργασία θα πραγματοποιείται καθημερινά.
Απαραίτητες τεχνικές προδιαγραφές για τον ανάδοχο
Όσον αφορά στην τεχνική και επαγγελματική ικανότητα για την παρούσα διαδικασία σύναψης σύμβασης, οι οικονομικοί φορείς απαιτείται, επί ποινή αποκλεισμού, να έχουν εκτελέσει κατά την διάρκεια της τελευταίας τριετίας (προσμετρούμενη από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών και πίσω) υπηρεσίες παρόμοιων αντικειμένων και συγκεκριμένα, τουλάχιστον μία σύμβαση ύψους τουλάχιστον ίσου με τον ετήσιο προϋπολογισμό των δημοπρατούμενων υπηρεσιών, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α, που θα περιλαμβάνει τουλάχιστον συλλογή και μεταφορά αστικών στερεών αποβλήτων, αποκομιδή ανακυκλώσιμων υλικών, πλύση κάδων, χειρωνακτικού καθαρισμού κοινόχρηστων χώρων και αποκομιδή ογκωδών απορριμμάτων.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Σαντορίνη: Συνάντηση εμπόρων και επαγγελματιών με τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας
7 Αυγ. 2024 - 15:00 - Η καθαριότητα σε πρώτο πλάνο στην Πάρο
14 Ιουν. 2024 - 6:17 - "Ένα καθαρό νησί είναι προς όφελος όλων"
6 Φεβ. 2024 - 6:17 - Πάρος: Οι ελλείψεις οδηγούν την καθαριότητα σε ιδιωτικά χέρια
21 Δεκ. 2023 - 6:18 - Όλα έτοιμα για τα έργα στο αλιευτικό καταφύγιο της Ίου
25 Οκτ. 2023 - 6:17