Σε εφαρμογή το έργο “Συντήρησης Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Σύρου”

Κάλλιο αργά παρά ποτέ

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι της “Κοινής Γνώμης” μετά το πρόσφατο δημοσίευμα γύρω από τις σημαντικές φθορές που παρατηρούνται σε κεντρικούς δρόμους του νησιού και μόλις χθες, τέθηκε σε εφαρμογή το έργο “Συντήρησης Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Σύρου” από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Υπενθυμίζεται ότι στο συγκεκριμένο έργο είχε αναφερθεί σε δηλώσεις του ο αντιπεριφερειάρχης Κυκλά-

δων Γιώργος Πουσσαίος, τονίζοντας ότι η εργολαβία βρίσκεται σε εξέλιξη, μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης από τον ανάδοχο και ότι οι εργασίες θα ξεκινήσουν μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα.

Επίστρωση ασφαλτοτάπητα σε έξι σημεία

Το έργο αφορά την επίστρωση ασφαλ- τοτάπητα 200 μέτρων σε έξι σημεία του νησιού, τα οποία χρήζουν άμεσης παρέμ- βασης. Η αρχή έγινε στην κεντρική οδό του Κάτω Μάννα που οδηγεί προς την Αζόλιμνο, ενώ οι εργασίες θα συνεχι- στούν στην Ποσειδωνία (πριν τον κόμβο για Αγκαθωπές), σε δύο τμήματα της δι- αδρομής Γαλησσά - Φοίνικα, στα Τάλαντα (στο ύψος των εργατικών κατοικιών) και

στην Παρακοπή (στο ύψος του Ι.Ν. του Τιμίου Σταυρού). Οι εργασίες αναμένονται να ολοκληρωθούν εντός δέκα ημερών, ενώ το ύψος του έργου ανέρχεται στις 80.000 ευρώ.

Από την πλευρά του ο κ. Πουσσαίος εκτι- μά ότι η υλοποίηση του έργου θα διεξαχθεί ομαλά, παρά την υψηλή θερμοκρασία και την αναγκαστική “ταλαιπωρία” κατοίκων και επισκεπτών οι οποίοι καλούνται για τις

επόμενες ημέρες να οδηγούν με προσοχή και προπαντός, με χαμηλές ταχύτητες.

Αρχίζουν να κλείνουν κάποιες “τρύπες”

Κλείνοντας, τόνισε εκ νέου ότι υπό μορ- φή υπογραφής των συμβάσεων βρίσκεται ένα ακόμη έργο που αφορά στη συντήρηση

και βελτίωση του περιφερειακού οδικού δικτύου της Σύρου, ύψους 70.000 ευ- ρώ. Παρόλο που η καλοκαιρινή περίοδος κρίνεται από πολλούς “ακατάλληλη” για την υλοποίηση παρόμοιων έργων, είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι υπάρχει δραστηριοποίηση, έστω και καθυστερη- μένη (λόγω της έντονης γραφειοκρατίας ή άλλων παραγόντων) και ότι αρχίζουν να καλύπτονται σταδιακά κάποιες “τρύπες”.

Ετικέτες: 

Σχόλια

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΔΟΜΕΝΙΚΟΣ Πέμ, 18 Ιουλ. 2013 - 21:12

Σίγουρα έγινε καλύτερο έργο από αυτό που έγινε πριν μερικούς μήνες κάτω από την κοινότητα του Μάννα…… http://img689.imageshack.us/img689/341/8d90.jpg ΤΥΧΕΟ ΜΗΠΩΣ….. Η ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ? Από την άλλη αν κρατήσουμε τους ίδιους αιρετούς και για τα επόμενα 50 χρόνια ( άσχετος πως δεν θα είναι σίγουρα κανένας τους σε δημόσια καρέκλα ) κάποια σπίτια-επιχειρήσεις δεν θα χρειάζονται σκαλοπάτια για να μπουν στο σπίτι τους αλλά θα μπαίνουν με το αυτοκίνητο τους στο σαλόνι γιατί θα είναι στο ίδιο επίπεδο. Απορώ δηλαδή με πιο σκεπτικό δεν αφαιρείτε μέρος του παλιού ασφαλτοτάπητα ώστε να μπει ο νέος από πάνω στο ίδιο ύψος παρά σε κάθε «ΜΠΑΛΩΜΑ» λες και ανεβαίνουμε επίπεδο σαν οδηγοί. Ούτε αυτό δεν μπορούμε να κάνουμε σωστά δηλαδή, μήπως περιμένουμε να κάνουν τα υπόλοιπα. Καλά δεν συζητάμε που καλύπτουν και τα φρεάτια της ΔΕΥΑΣ και μετά από λίγες μέρες θα αρχίζουν να σκάβουν και αυτοί για να τα βρουν…….τέτοια οργάνωση πρώτη φορά βλέπω σε δημόσιο έργο!!! Και επειδή έχω να κάνω με άσχετο αντιδήμαρχο ας μπει εδώ http://www.dimokratiki.gr/article.asp?articleID=7631&catID=18&pubID=1#.Uegthqw9W2A να μορφωθεί τι κάνει κάποιο άλλο νησί από το 2010 και πως γίνεται η ασφαλτόστρωση….μήπως μάθει βρε αδελφέ κάτι ….αλλά «Ο παλιός γάιδαρος δεν μαθαίνει καινούργια περπατησιά».

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΔΟΜΕΝΙΚΟΣ Πέμ, 18 Ιουλ. 2013 - 21:25

Από τα υπόλοιπα σημεία που αναφέρονται σίγουρα είναι ΥΠΕΡ επείγον στα Τάλαντα γιατί ο πρώην δήμαρχος Άνω Σύρου και νυν αντιδήμαρχος ότι και να του έχουμε γράψει μας γράφει στα παλιά του τα παπούτσια γιατί πολύ απλά δεν έχει κάτι να μας πει και κρύβεται. Τώρα για τα υπόλοιπα σημεία θα ερευνηθούν και θα κρίνουμε εκ του αποτελέσματος αν έπρεπε να πέσει η όχι και το γιατί να μην γίνει σε δυο άλλα σημεία που το ένα σίγουρα είναι ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ, το άλλο απλά διαλύεται σιγά σιγά. Θα τα μάθετε μετά φυσικά, δεν θα σας ανοίξω εγώ τα θεόκλειστα μάτια σας.