Τουριστική προώθηση στα social media, με φωτογραφίες των ίδιων των χρηστών, που βρίσκονται ή επισκέπτονται τα νησιά, μέσω των hashtags #sharethesunshine και #aegeanlikenoother

«Μοιραστείτε τη λιακάδα»

  • Παρασκευή, 15 Ιουλίου, 2016 - 06:22

Με φόντο το εντυπωσιακό Αιγαίο και οδηγό τον ήλιο της αιγαιοπελαγίτικης αύρας, η νέα ψηφιακή καμπάνια “Share the Sunshine”, μοιράζει την ελληνική λιακάδα σε όλο τον κόσμο και ντύνει με το εκτυφλωτικό της χρώμα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των χρηστών.

Στην κορύφωση της τουριστικής καλοκαιρινής περιόδου, η Marketing Greece, στο πλαίσιο και της συνεργασίας της με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, σχεδίασε και υλοποιεί, μια νέα ψηφιακή καμπάνια, προσκαλώντας το κοινό που βρίσκεται ή σκοπεύει να βρεθεί στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, να γίνει μέρος της και να διαδώσει σε όλο τον κόσμο τη μοναδικότητα του ελληνικού ήλιου, που αποτελεί συνώνυμο του καλοκαιριού στη χώρα μας.

Η Λιακάδα, ως άλλη οικοδέσποινα των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, υποδέχεται το κοινό στο ειδικά διαμορφωμένο microsite της καμπάνιας, www.greek-sunshine.com, και το καλεί να δημιουργήσει τη δική του αιγαιοπελαγίτικη λιακάδα.

Επιλέγοντας μέσα από μια λίστα φωτογραφιών ή εναλλακτικά ανεβάζοντας μια δική τους αγαπημένη φωτογραφία, με θέμα τη λιακάδα, οι χρήστες, την συνδέουν με ένα προεπιλεγμένο μήνυμα και δημιουργούν τη Λιακάδα που φωτίζει το δικό τους καλοκαίρι. Παράλληλα, έχουν τη δυνατότητα να τη μοιραστούν με τους διαδικτυακούς φίλους τους, λαμβάνοντας έτσι αυτόματα συμμετοχή σε διαγωνισμό, με έπαθλο ένα ταξίδι 2 ατόμων, σε 2 μαγευτικούς προορισμούς του Αιγαίου, την Κω και τη Λέρο.

Κάνοντας χρήση των hashtags #sharethesunshine και #aegeanlikenoother, μέσα από τα επίσημα social media του Discover Greece και των Aegean Islands Like No Other, oι Λιακάδες που δημιουργούνται εμπλουτίζουν το περιεχόμενο της καμπάνιας “Share the Sunshine”, διαδίδοντας το ελληνικό καλοκαίρι και στέλνοντας ανοικτή πρόσκληση σε όλους να απολαύσουν μοναδικές στιγμές στο Αιγαίο.

Η νέα καμπάνια, είναι διαθέσιμη στα Ελληνικά και Αγγλικά και θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου. Για την περαιτέρω ενίσχυση της καμπάνιας θα πραγματοποιηθεί στοχευμένη ψηφιακή προώθηση, digital promotion plan και social media, και παράλληλα θα προωθηθεί και στην κοινότητα του Discovergreece.com, που αγγίζει το 1.000.00 μέλη.

«Μοιραστείτε τη λιακάδα του Αιγαίου και αφήστε το ελληνικό καλοκαίρι να σας ταξιδέψει στον συναρπαστικό του κόσμο», σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Η ενέργεια υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και της Marketing Greece με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Το 2013 ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), ως σύγχρονος Κοινωνικός Εταίρος, ίδρυσε με συμμέτοχους το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), την Marketing Greece, Ανώνυμη Εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Η Marketing Greece στοχεύει, μέσω ενός πλάνου πολυεπίπεδης επικοινωνιακής στρατηγικής, να αναδείξει τη χώρα μας σε έναν από τους σημαντικότερους και ελκυστικότερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως.