“Σωσίβιο” από Περιφέρεια για Σαντορίνη, Μύκονο και Πάρο
- Χθες - 6:19
Ετοιμότητα από πλευράς Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου καταγράφεται αναφορικά με τα νησιά της Σαντορίνης, της Πάρου καθώς και της Μυκόνου, σχετικά με τις συνέπειες που άφησαν φυσικές καταστροφές, κατά το πρόσφατο παρελθόν, καθώς συμπεριέλαβε στον προϋπολογισμό της, το ποσό των 3.348.000 ευρώ συνολικά, για ψηφιακή προβολή, αλλά και αποκαταστάσεις στο οδικό δίκτυο.
Με εισήγησή του, χθες, το μεσημέρι, στο Περιφερειακό Συμβούλιο, ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος πρότεινε να υπάρξει μέριμνα για τα τρία νησιά, τα οποία επλήγησαν από τη σεισμική δραστηριότητα, αλλά και από τις θεομηνίες και τις πλημμύρες των προηγούμενων ημερών, τόσο σε επίπεδο φήμης, όσο και σε επίπεδο υποδομών.
Συγκεκριμένα, ο κ. Χατζημάρκος επεσήμανε πως με το ποσό των 868.000 ευρώ θα γίνει καμπάνια ψηφιακής προβολής για τη Σαντορίνη, ενώ από αυτό το ποσό θα ωφεληθούν και άλλα νησιά με ειδική καμπάνια όπως η Αμοργός, που επίσης “ταρακουνήθηκε” από τη σεισμική δραστηριότητα.
Παράλληλα, εξήγησε πως τόσο η Μύκονος, όσο και η Πάρος θα πάρουν από 1.240.000 ευρώ το κάθε νησί, για να “επουλώσουν” τις πληγές τους στο οδικό δίκτυο.
Οι εισηγήσεις εγκρίθηκαν, ενώ τα παραπάνω χρήματα ψηφίζει σήμερα και η Περιφερειακή Επιτροπή, ώστε να προχωρήσει η Περιφερειακή Αρχή στις αναθέσεις για υπογραφή συμβάσεων.
“Μαξιλαράκι” για στήριξη λόγω φυσικών καταστροφών
Η συζήτηση εστιάστηκε σχεδόν αποκλειστικά στο θέμα της αρνητικής διαφήμισης που πήρε η Σαντορίνη όλο το προηγούμενο διάστημα, λόγω της συνεχούς σεισμικής δραστηριότητας. Όπως εξήγησε ο περιφερειάρχης, η αρνητική εικόνα που διαμορφώθηκε διεθνώς πρέπει να αντιστραφεί, καθώς η Σαντορίνη αποτελεί έναν από τους κορυφαίους προορισμούς τόσο για το Νότιο Αιγαίο, όσο όμως και για ολόκληρη τη χώρα.
Εξήγησε πως η πρόταση για ειδική καμπάνια είναι πάντα σε συνεννόηση με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), προκειμένου το κλίμα για το νησί να είναι αυτό που θα “κερδίσει” ξανά τους επισκέπτες.
Για την πρόταση των 868.000 ευρώ, ο Γιώργος Χατζημάρκος επεσήμανε πως είναι ένα επαρκές ποσό, εκ των οποίων τα 600.000 ευρώ θα εστιαστούν στη Σαντορίνη, ενώ τα άλλα 268.000 ευρώ θα προωθηθούν για ειδική καμπάνια για την Αμοργό, ενώ θα βοηθηθούν στην προβολή και τα νησιά της Ίου, της Ανάφης, της Μυκόνου, καθώς και από τα Δωδεκάνησα, τα νησιά της Λέρου και της Αστυπάλαιας.
Ο περιφερειάρχης εξήγησε πως η καμπάνια εστιάζεται στοχευμένα στο να υπάρξει θετική εικόνα για τη Σαντορίνη, παράλληλα με έργα που γίνονται στο οδικό δίκτυο, αλλά και στον καθαρισμό στα πρανή συγκεκριμένων περιοχών.
Πρόσθεσε δε, πως, το κλίμα πρέπει να είναι θετικό καθώς τα έσοδα από τον τουρισμό είναι υψηλά και το νησί πρέπει να ανακάμψει, ενόψει σεζόν.
“Έκλεισε” κατά 7 μονάδες η αρνητική εικόνα
Ο κ. Χατζημάρκος γνωστοποίησε, ακόμη, πως η Περιφέρεια στηρίζεται σε στοιχεία για να προτείνει αυτή την ψηφιακή καμπάνια.
Ειδικότερα, σημείωσε πως η πτώση στη Σαντορίνη λόγω αρνητικών ειδήσεων μετά τις 42.000 σεισμικές ακολουθίες που έγιναν επί ένα δίμηνο, “έγραψε” περίπου 26-27%, κατάσταση που δημιουργεί ανησυχία για την επισκεψιμότητα.
Αυτή η εικόνα, πρόσθεσε πως σταδιακά βελτιώθηκε και σήμερα, ένα μικρό χρονικό διάστημα μετά τις πολλές σεισμικές δονήσεις, η πτώση για τη Σαντορίνη μειώθηκε κατά 7 μονάδες και είναι στο 19-20%. “Αυτή είναι η πτώση που εμείς είχαμε αποτυπώσει και τα πράγματα βελτιώνονται”, σημείωσε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Χατζημάρκος, εξηγώντας πως “έχει περιοριστεί η ζημιά αλλά παραμένει υψηλή”. Εξ ου και η στήριξη και η ετοιμότητα από πλευράς Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, καθώς συμπλήρωσε πως “η Σαντορίνη παραμένει ένας εμβληματικός προορισμός για όλη τη χώρα και από την πορεία της, όλα κρίνονται και στο σύνολο του ελληνικού τουρισμού”.
Επεσήμανε ακόμη πως το ειδικό πλάνο τουρισμού είναι σε συνεννόηση με το κεντρικό κράτος αλλά και με τους τοπικούς φορείς και τις τοπικές αρχές.
Στοχευμένη προβολή σε αγορές
Εκτός των ανωτέρω, ο περιφερειάρχης έδωσε στοιχεία και για τις προτιμήσεις των επισκεπτών αναφορικά με τη Σαντορίνη, τονίζοντας πως αυτές οι “πηγές” επισκεψιμότητας, πρέπει πάση θυσία να διατηρηθούν.
“Η προβολή γίνεται σε στοχευμένο κοινό. Δηλαδή πάμε σε χώρες στις οποίες πάνω από 80% των αφίξεων στη Σαντορίνη είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία, η Πολωνία, η Ελβετία και η Αυστρία”, σημείωσε, λέγοντας πως “είναι πάνω από 80% της αεροπορικής κίνησης στο νησί αυτές οι χώρες και πάνω από το 75% των απευθείας κρατήσεων στα καταλύματα διαμονής”.
Σε συνέχεια των ανωτέρω, ανάμεσα σε άλλους, ο χωρικός αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων, Γιώργος Λεονταρίτης τόνισε πως υπήρξε μία “τεράστια δυσφήμιση για τη Σαντορίνη”, η οποία πρέπει να “απαντηθεί” και ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός να προχωρήσει στη σεζόν καλά. Μάλιστα, δήλωσε αισιόδοξος για το νησί και την τουριστική πορεία του, λέγοντας πως φυσικά ο απολογισμός και η αποτίμηση θα γίνουν στο τέλος της σεζόν. Μέχρι τότε, υπογράμμισε πως η Περιφέρεια θα είναι αυτονόητα δίπλα στις ανάγκες του νησιού και στο κομμάτι της τουριστικής προβολής.
Το θέμα της ψηφιακής καμπάνιας για τη Σαντορίνη και τα νησιά ψηφίστηκε από όλες τις παρατάξεις με εξαίρεση τη Λαϊκή Συσπείρωση που δια του επικεφαλής της, Γιάννη Αγγέλου που θεώρησε υπερβολικό το ποσό διαφήμισης, ενώ τα έργα για αποκαταστάσεις στα οδικά δίκτυα των νησιών της Μυκόνου και της Πάρου υπερψηφίστηκαν από όλες τις παρατάξεις.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Νέα τουριστική καμπάνια από τον Δήμο Θήρας
2 Απρ. 2025 - 8:15 - Μήνυμα του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου για την επέτειο της 25ης Μαρτίου
24 Μαρ. 2025 - 11:17 - Γιώργος Χατζημάρκος: Η εποχή μας καλεί να αλλάξουμε όλοι συνήθειες και νοοτροπίες"
20 Μαρ. 2025 - 11:33 - Ο Γιώργος Χατζημάρκος για την 77η επέτειο της ενσωμάτωσης της Δωδεκανήσου
6 Μαρ. 2025 - 14:41 - Ο Γιώργος Χατζημάρκος αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής των Περιφερειών
21 Φεβ. 2025 - 13:04