Στις 29 Μαΐου ο πλειστηριασμός του “ECS ISABEL”

Έκλεισε το ραντεβού

- “Προέχει η απομάκρυνσή του” δηλώνει ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου- Εισαγγελική παρέμβαση θα είναι το πλάνο Β για να ελευθερωθεί ο προβλήτας

Οριστικοποιήθηκε η ημερομηνία του πλειστηριασμού για το φορτηγό πλοίο “ECS ISABEL” στις 29 Μαΐου στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τα προγενέστερα σχετικά δημοσιεύματα της “Κοινής Γνώμης”, στο “γόρδιο δεσμό” θα δώσει λύση μία εταιρεία από τη Βουλγαρία η οποία ακολουθώντας τη δικαστική οδό θα καταφέρει κατά πάσα πιθανότητα να καταστήσει παρελθόν το πλοίο για το λιμάνι της Σύρου σε έναν μήνα από σήμερα.

“Λύνει τους κάβους” βουλγάρικη εταιρεία

Τις προαναφερθείσες πληροφορίες επιβεβαιώνει και ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Γιώργος Βελισσαρίου που παραχώρησε στην εφημερίδα τις δηλώσεις του σχετικά με τη νέα εξέλιξη. “Ήδη έχει πάρει απόφαση δικαστηρίου η βουλγάρικη εταιρεία και θα κάνει τον πλειστηριασμό. Η συγκεκριμένη εταιρεία είχε προχωρήσει σε κατάσχεση. Ορίστηκε λοιπόν η ημερομηνία διεξαγωγής του πλειστηριασμού στις 29 Μαΐου και από την ενημέρωση που έχω θέλω να πιστεύω ότι η διαδικασία θα προχωρήσει”, υποστηρίζει συγκεκριμένα ο ίδιος, συμπληρώνοντας πως, “Το χρηματικό ποσόν έχει οριστεί στο 1 εκατομμύριο 700 χιλιάδες ευρώ”. Μάλιστα, προσθέτει ότι είναι σημαντικό να αναφερθεί πως έχει εκδηλωθεί ήδη ενδιαφέρον από αγοραστή. “Απ' όσα γνωρίζω μέχρι στιγμής υπάρχει ενδιαφέρον και από υποψήφιο αγοραστή” δηλώνει.

Ζητούμενο να μην προκύψει νέα κατάσχεση

Σύμφωνα με όσα εξήγησε στη συνέχεια ο κ. Βελισσαρίου, προκειμένου να μην υπάρξει νέα καθυστέρηση στη διαδικασία αλλά και να γλιτώσει από την ενοχλητική παρουσία του φορτηγού πλοίου το λιμάνι της Ερμούπολης, ζητούμενο είναι να μην προχωρήσει κάποιος σε νέα κατάσχεση εξαιτίας οφειλών που του χρωστά η πλοιοκτήτρια εταιρεία. “Δε θα πρέπει να διακοπεί από κάποιον άλλον κατασχέτη η διαδικασία. Σαν Λιμενικό Ταμείο έχουμε αναλάβει να τους ενημερώσουμε όλους και πιστεύω να τα καταφέρουμε” επισημαίνει ο πρόεδρος αφού, “το θέμα είναι να κατανοήσουν ότι αν βγει σε πλειστηριασμό το πλοίο κάτι θα πάρουν. Αν παραμείνει όμως στον προβλήτα και υπάρχουν συνέχεια κωλύματα δεν θα πάρει κανένας ποτέ τίποτα”.

Όσον αφορά στα χρωστούμενα προς το Λιμενικό Ταμείο, ο κ. Βελισσαρίου τονίζει: “Δεν είναι πολλά. Μόνο τα λιμενικά τέλη και κάποια έξοδα για την ασφάλειά του”. Υπενθυμίζεται ότι σε προηγούμενη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου είχε εγκριθεί ποσό για την προμήθεια σχοινιών ενώ έχει αγοραστεί και προσκρουστήρας.

Το εναλλακτικό πλάνο

Στην απευκταία περίπτωση που παρουσιαστεί νέα εμπλοκή όπως εξήγησε ο κ. Βελισσαρίου το Λιμενικό Ταμείο εξαντλώντας όλες τις πιθανές εκδοχές για την απομάκρυνσή του, θα ζητήσει εισαγγελική παρέμβαση. Αυτός ο δρόμος είναι το εναλλακτικό πλάνο του Λιμενικού Ταμείου καθώς δεν υπάρχουν άλλα χρονικά αποθέματα αφού η παραμονή του στο σημείο εκτός από “ενοχλητική” είναι πολύμηνη και το κύριο θέμα που απασχολεί είναι η μη πρόκληση περιβαλλοντικών μολύνσεων. “Το Λιμενικό Ταμείο θα κάνει προσπάθειες ώστε να πάει σε άλλο λιμάνι και να μεταφερθεί άμεσα” υπογραμμίζει ο πρόεδρος, τονίζοντας για ακόμη μία φορά πως, “πάντως για εμάς αυτό που προέχει είναι να φύγει από εκεί”.