Καμία ενημέρωση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα πληρώματα των μικρών σκαφών στην Ερμούπολη

Ρωτώντας... φτάνεις στην “πόλη”

- Οι επισκέπτες ρωτούν τους επιχειρηματίες και τους εργαζομένους προκειμένου να προμηθευτούν τις κάρτες για το νερό και το ηλεκτρικό ρεύμα- Γ. Βελισσαρίου: “Θα βγάλουμε ενημερωτικά φυλλάδια”- Δ. Ρούσσος: “Έχουμε επενδύσει πολλά για τον πλωτό τουρισμό”

Εκ διαμέτρου αντίθετες παρουσιάζονται οι θέσεις ενός επιχειρηματία της παραλιακής ζώνης της Ερμούπολης με εκείνες του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου, Γιώργου Βελισσαρίου και του προέδρου της τουριστικής επιτροπής του δήμου, Δημήτρη Ρούσσου όσον αφορά στον τρόπο που αντιμετωπίζεται ο θαλάσσιος τουρισμός στη Σύρο.

Το ζήτημα για το οποίο τοποθετήθηκαν και οι τρεις, αφορά συγκεκριμένα τον τουρισμό που προέρχεται από τα μικρά σκάφη καθώς και τα ιστιοπλοϊκά, τα οποία προσδένουν στο παραλιακό τμήμα του λιμανιού της Ερμούπολης.

Ειδικότερα, ο επιχειρηματίας αναφερόμενος σε συγκεκριμένα περιστατικά, τονίζει ότι αναδεικνύεται σοβαρό το έλλειμμα της δημοτικής αρχής όσον αφορά στην αντιμετώπιση των επισκεπτών καθώς, όπως επισημαίνει, “δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τα πληρώματα, με αποτέλεσμα να ψάχνουν συνέχεια πώς θα προμηθευτούν κάρτες για ρεύμα και νερό ενώ αναζητούν και το χώρο των λουτρών”.

Ωστόσο, τόσο ο κ. Ρούσσος όσο και ο κ. Βελισσαρίου δηλώνουν πως όποιες ελλείψεις καταγράφονται, ενόψει του καλοκαιριού, αναμένεται να λυθούν.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως, αν λάβει κάποιος υπόψιν ότι την πασχαλινή περίοδο επέλεξαν αρκετά σκάφη να επισκεφθούν το νησί και τα ζητήματα εξυπηρέτησης – μικρά ή μεγάλα – έκαναν αισθητή την παρουσία τους, τότε δικαιολογημένα μπορεί κανείς να διατηρεί τις επιφυλάξεις του αναφορικά με το τι μέλλει γενέσθαι το καλοκαίρι στο συγκεκριμένο τομέα.

Επίσης, με δεδομένη τη βαθιά οικονομική κρίση που βιώνει το νησί και παρά τις δηλώσεις αρμοδίων κατά καιρούς, ότι δηλαδή θα έρθει σε πρώτο πλάνο ο τουρισμός και κατά συνέπεια θα υπάρξει μέριμνα γιατί αυτό επιτάσσει άλλωστε η εποχή για τα νησιά σε οικονομικό επίπεδο, ακόμη, στη Σύρο, όπως όλα δείχνουν μάλλον θα καθυστερήσει “να ανάψει το πράσινο φως”.

“Ο κόσμος δε γνωρίζει που να απευθυνθεί”

Την κατάσταση που αντιμετώπισε την περίοδο του Πάσχα επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στην παραλιακή ζώνη της Ερμούπολης περιέγραψε μέσα από τις δηλώσεις του στην “Κοινή Γνώμη”. “Χθες (σ.σ. προχθες) ήταν το τελευταίο πρόσφατο περιστατικό. Ήρθαν δύο Άγγλοι μετά τις 4 το απόγευμα και μου έδειξαν ένα χαρτί που βρήκαν τοιχοκολλημένο στο Λιμεναρχείο όπως είπαν και ήταν μόνο στα ελληνικά γραμμένο. Αυτό έγραφε ότι κάρτες για νερό και ρεύμα πωλούνται στο περίπτερο και στο κατάστημα “Δωδώνη”. Γενικότερα μέχρι και την Πρωτομαγιά - για να μη σας πω ότι αυτό συμβαίνει από πέρυσι - έρχονταν αρκετά άτομα από πληρώματα και ρωτούσαν πώς θα εξυπηρετηθούν γιατί δεν υπάρχει κανένα ενημερωτικό φυλλάδιο” τονίζει χαρακτηριστικά ο επιχειρηματίας, συμπληρώνοντας ότι, “Εμείς δεν έχουμε ιδέα που μπορεί να αγοράσει κάποιος τις κάρτες αλλά το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει και σε κάποιο σημείο ενημέρωση ή σχετικό έντυπο ή μικρή αφίσα. Ακόμη και τις πρωινές ώρες ήρθε μία Γερμανίδα και ρωτούσε πού θα κάνει μπάνιο. Ο κόσμος δεν γνωρίζει που να απευθυνθεί και με τη σειρά μας μιλήσαμε σε κάποιο μέλος του Λιμενικού Ταμείου. Δεν νομίζω ότι είναι τυχαίο γεγονός ότι τις επόμενες ημέρες υπήρξε ένα χαρτί. Τα ζητήματα που πρέπει να απασχολήσουν πάντως το δήμο και το Ταμείο, νομίζω ότι είναι δύο. Η δυσφήμιση για το νησί αλλά και η ζημιά στα έσοδα από τις κάρτες”.

Προσεχώς η ενημέρωση

Σε ανάλογη επικοινωνία που είχε η εφημερίδα με τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, όσον αφορά στο θέμα της ανύπαρκτης ενημέρωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες από τα σκάφη και με δεδομένο ότι το Λιμενικό Ταμείο οφείλει να δώσει λύσεις στα προβλήματα που ανακύπτουν, λόγω της τουριστικής σεζόν, ο ίδιος υποστήριξε: “Όσον αφορά στο μπάνιο μπορεί κάποιος να καταβάλει το αντίτιμο, να πάρει εισιτήριο από το χώρο των λουτρών αφού υπάρχει και ο φύλακας. Αύριο (σ.σ.σήμερα) θα προχωρήσουμε και στο διαγωνισμό για την ανάθεση της λειτουργίας των λουτρών”.

Ταυτόχρονα, ο κ. Βελισσαρίου, στην ερώτηση αν θα μπορούσε το διοικητικό συμβούλιο να πάρει μία απόφαση μέσω της οποίας θα εφαρμόσει τρόπους ώστε να υπάρξει ενημέρωση για τα πληρώματα των σκαφών και να αποφεύγεται η ταλαιπωρία να ψάχνουν μόνοι τους ή να ρωτούν τους επιχειρηματίες, τόνισε: “Επαναλαμβάνω ότι χρειάζεται μία διαδικασία για να βρεθεί ο υπεύθυνος που θα αναλάβει τη διαχείριση των λουτρών, οπότε οργανωμένα πλέον θα βγάλουμε και κάποια ενημερωτικά δελτία”, συμπληρώνοντας ακολούθως ότι, “Ωστόσο, βλέπω ότι συνεχώς πηγαίνουν άνθρωποι στο χώρο και εξυπηρετούνται”.

“Έχουμε αποδείξει ότι μας ενδιαφέρει ο πλωτός τουρισμός”

Από τη δική του πλευρά, ο πρόεδρος της τουριστικής επιτροπής και αντιδήμαρχος, Δημήτρης Ρούσσος στις δηλώσεις του σχετικά με το αν ο δήμος και η αρμόδια δημοτική επιτροπή έχει συμπεριλάβει στις πρώτες προτεραιότητες το θέμα του τουρισμού και συγκεκριμένα του θαλάσσιου, ανέφερε: “Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι αυτό το κομμάτι του τουρισμού δεν το θεωρούμε ξένο σώμα από την γενικότερη προβολή της Σύρου. Προωθούμε συνολικά το νησί. Βέβαια, έχουμε επενδύσει πολλά για τον πλωτό τουρισμό και προσπαθούμε συνεχώς να προβάλουμε και τις ειδικές μορφές του. Το έχουμε αποδείξει ότι μας ενδιαφέρει καθώς το 2011 που έγινε ο καλλικρατικός δήμος, υποδεχθήκαμε οργανωμένα την ομάδα των Ρώσων” υποστήριξε χαρακτηριστικά.

“Οι υπηρεσίες που παρέχονται είναι ικανοποιητικές”

Παράλληλα, ο κ. Ρούσσος κληθείς να παραθέσει τη θέση του και για τις υποδομές του νησιού, σημείωσε, “Οι υποδομές που υπάρχουν ως πύλες σήμερα στο νησί είναι δύο, ο Φοίνικας και η Ερμούπολη. Έχοντας ασχοληθεί επισταμένως με τον Φοίνικα, γνωρίζω ότι λειτουργεί αρκετά οργανωμένα. Βέβαια στην Ερμούπολη είμαστε σε έναν ιδιαίτερο χώρο και προσπαθούμε μαζί με το Λιμενικό Ταμείο να παρέχουμε τις υπηρεσίες που πρέπει όσο καλύτερα γίνεται στα σκάφη που προσέρχονται. Διαφέρει πολύ η χρήση του χώρου στα δύο μέρη, όμως προσπαθούμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Για εμένα οι υπηρεσίες που παρέχονται είναι ικανοποιητικές. Είναι αλήθεια ότι στο Φοίνικα υπάρχει άνθρωπος που λειτουργεί την προβλήτα και παρέχει άριστες υπηρεσίες. Είμαστε πάντως διατεθειμένοι όποιο πρόβλημα παρουσιαστεί να το λύσουμε” δήλωσε, προσθέτοντας επιπλέον ότι, “θα ήταν καλύτερα αν μπορούσε να λειτουργήσει και η μαρίνα”, για την οποία ωστόσο πρόσθεσε ότι, “Αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να λειτουργήσει”.

Τέλος, στην παρατήρηση αν υπάρχει κάποια ενέργεια που μπορεί να αναφερθεί από την πλευρά της δημοτικής αρχής και της επιτροπής, που προβάλλοντάς την, θα μπορούσε κάποιος να βάλει θετικό πρόσημο χωρίς ενδοιασμούς για την υποστήριξη του θαλάσσιου τουρισμού, ο κ. Ρούσσος απάντησε, “Όπως σας είπα νωρίτερα, η προβολή γίνεται για όλο το νησί συγκεντρωτικά. Όπου μπορούμε σε ημερίδες ή συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, συμμετέχουμε”, υπογράμμισε εν κατακλείδι.


Σχόλια

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΔΟΜΕΝΙΚΟΣ Κυρ, 12 Μαΐου. 2013 - 17:43

Πως γίνεται ΠΑΝΤΑ- μα ΠΑΝΤΑ- μετά από την όποια ανάδειξη της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΥΜΝΙΑΣ αυτού του τόπου – των έμπειρων που πλαισιώνουν τον ΟΤΑ μας – για λίγες ώρες να προβαίνουν να σας ξεγυμνώνουν και ΟΛΟΣ τυχαίος την ημέρα της ΓΥΜΝΙΑΣ ΣΑΣ να είχατε δρομολογήσει τα κακώς κείμενα. Πάντως τύχη δεν είναι ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ. ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΣΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ