Εκπόνηση στρατηγικού πλάνου και ταυτότητας προορισμού για τη Σύρο
- Δευτέρα, 17 Αυγούστου, 2015 - 13:02
Τη συνεργασία με την εταιρεία FCB Γνώμη Α.Ε που αποσκοπεί στην εκπόνηση στρατηγικού πλάνου και ταυτότητας προορισμού (Marketing Plan & Branding) για το νησί της Σύρου, ανακοινώνει ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης. Στόχος της συνεργασίας αποτελεί η αξιοποίηση των ιδιαίτερων συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Σύρου και η προβολή της ως μοναδικού προορισμού στην παγκόσμια αγορά.
Η αναφερόμενη μελέτη θα παραδοθεί εντός του προσεχούς Νοεμβρίου προκειμένου εγκαίρως, ο Δήμος μας και οι επιχειρήσεις, να προγραμματίσουν τις προβλεπόμενες δράσεις προώθησης και προβολής της Σύρου.
Επισημαίνεται ότι, η παροχή των συγκεκριμένων υπηρεσιών αποτελεί ευγενική χορηγία της εταιρείας FCB Γνώμη Α.Ε. Για το λόγο αυτό ο Δήμος εκφραζει τις ιδιαίτερες ευχαριστίες του τόσο προς την εταιρεία όσο και προς τον Γενικό Διευθυντή της κ. Γιώργο Βακόνδιο, για την καθοριστική συνεισφορά τους στην τουριστική προώθηση και προβολή του νησιού.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- “Φρένο” σε τουριστικές δαπάνες λόγω μη εξειδίκευσης
5 Δεκ. 2024 - 6:19 - Χρηστιάνα Πάπιστη: "Δημοτική αρχή και κοινωνικοί εταίροι θα αναδείξουμε τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις του τουρισμού"
27 Σεπ. 2024 - 10:50 - Η Σύρος στη διεθνή έκθεση τουρισμού IFTM-TOP RESA στο Παρίσι
25 Σεπ. 2024 - 17:59 - ΔΕΥΑ Σύρου: Ο διευθυντής της ευχαριστεί δημόσια εργάτες και υπαλλήλους
19 Αυγ. 2024 - 13:28 - Υψηλή επισκεψιμότητα, αύξηση κλινών και ακτοπλοϊκό κόστος
15 Ιουλ. 2024 - 6:20