Αναζητούν κατάλληλη και λειτουργική αφετηρία
- Τετάρτη, 23 Μαρτίου, 2016 - 06:10
Την πλέον κατάλληλη θέση στην Ερμούπολη αναζητούν οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί ώστε να αποτελέσει τη νέα αφετηρία τους, μετά την ολοκλήρωση του έργου της ανάπλασης, το οποίο και οδηγεί στη μετακόμισή τους, με τους ίδιους να απορρίπτουν κατηγορηματικά τη χωροθέτηση της πιάτσας κατά μήκος του παραλιακού τμήματος, που πρότεινε αρχικά η Δημοτική Αρχή.
Ειδικότερα, η πλευρά του Σωματείου τους, που εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρό τους Κάρολο Βουτσίνο στο σύνολο των συζητήσεων με τον Δήμο, αλλά και με την πλευρά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου που έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα για την απόφαση χωροθέτησης βάσει νόμου, κατέστησε σαφές, πως η πρόταση της Δημοτικής Αρχής που ήθελε να μετακινηθεί η αφετηρία στο τμήμα ανάμεσα στη Eurobank έως και το ύψος σχεδόν της οδού Κέας, από την πλευρά των κτηρίων με κατεύθυνση κίνησης από το κέντρο προς το ναυπηγείο, κρίνεται μη λειτουργική, με τους ίδιους σήμερα, να εξετάζουν τη χωροθέτησή της αφετηρίας τους είτε στο ακριβώς απέναντι παραλιακό τμήμα με ροή προς το κέντρο, είτε στην οδό Σταματίου Πρωίου (από οδ. Κέας έως και οδό Ελ. Βενιζέλου).
Επί του θέματος, πέραν του ρεπορτάζ της εφημερίδας, ακολουθούν δηλώσεις και του κ. Βουτσίνου ως προέδρου του Σωματείου “Ο Άγιος Χριστόφορος” καθώς επίσης και του αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων, Γιώργου Λεονταρίτη ως αρμόδιου για την τελική απόφαση, αλλά και του αντιδημάρχου και προέδρου της Επιτροπής Συγκοινωνιών, Σταύρου Γουσγουνέλη.
Ανοίγει η διαβούλευση. Να τηρηθούν τα προβλεπόμενα της νομοθεσίας
Πιο αναλυτικά, θα πρέπει εξ αρχής να τονισθεί πως το θέμα ήρθε στην πρώτη γραμμή της τοπικής ειδησεογραφίας, κατόπιν της διοικητικής παραλαβής του έργου της ανάπλασης από τη δημοτική πλευρά, η οποία και ζήτησε την έγκριση του χωρικού αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων για τη νέα χωροθέτηση της αφετηρίας των ταξί, ως αρμόδιας Αρχής για τον ορισμό της, όπως είθισται για κάθε πρωτεύουσα. Αν και μέχρι πρότινος, ο κ. Λεονταρίτης δεν είχε “ανοίξει” τη σχετική συζήτηση, ο ίδιος, προτού προβεί στη λήψη της σχετικής απόφασης, αιτήθηκε τις απαιτούμενες γνωμοδοτήσεις όλων των εμπλεκόμενων πλευρών για τη χωροθέτηση, καθώς επίσης και των αρμόδιων δημοτικών οργάνων στο πλαίσιο σύσκεψης που συγκάλεσε πριν από λίγες ημέρες στο γραφείο του, ακούγοντας προηγουμένως τις θέσεις όλων των παρισταμένων. Αξίζει να αναφερθεί πως, στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, Σταύρος Γουσγουνέλης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σύρου, Δημήτρης Κοσμάς, ο Λιμενάρχης και ο Υπολιμενάρχης Σύρου, Ιάκωβος Γκύζης και Γιάννης Βαμβακούσης, ο Υποδιοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Σύρου, Ιωάννης Τσαλουκίδης, ο Πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών ταξί “Ο Άγιος Χριστόφορος”, Κάρολος Βουτσίνος, τα μέλη του Δ.Σ. Λεονάρδος Ρούσσος, Βεντούρης Πρίντεζης, Γιώργος Ξαγοράρης καθώς και τα στελέχη της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών Κυκλάδων της Π.Ν.ΑΙ, Αλέξης Μαρατζίδης και Ευάγγελος Δεναξάς.
Παρότι δεν είναι δεσμευτική η γνωμοδότηση των οργάνων για την Περιφέρεια, ωστόσο, κρίνεται στα θετικά της στάσης του αντιπεριφερειάρχη να ζητήσει την άποψη όλων, αφού είναι ένα θέμα που απασχολεί έντονα το κέντρο της πόλης, σχετίζεται άμεσα με το κυκλοφοριακό ζήτημα της Ερμούπολης ενώ οποιαδήποτε προσφυγή επί της απόφασης, θα γεννούσε καθυστέρηση στη διευθέτηση του θέματος.
Κατά συνέπεια και όπως ορίζει η νομοθεσία, προκειμένου να μην υπάρξει εμπλοκή στο θέμα της νέας χωροθέτησης, καλείται να γνωμοδοτήσει η Δημοτική Κοινότητα Ερμούπολης, η απόφαση της οποίας θα περάσει από την Επιτροπή Συγκοινωνιών του Δήμου ώστε μετέπειτα η εν λόγω θέση να εγκριθεί από το δημοτικό συμβούλιο, του οποίου η απόφαση θα έχει εισηγητικό χαρακτήρα για την Περιφέρεια και τον κ. Λεονταρίτη. Παράλληλα, καλούνται να γνωμοδοτήσουν για την καταλληλότερη θέση το Λιμεναρχείο Σύρου, η Αστυνομική Διεύθυνση Κυκλάδων, αλλά και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σύρου, εφόσον πρόκειται για χώρο στη χερσαία ζώνη.
Τη δεδομένη στιγμή και με άξονα ότι τα ταξί παραμένουν περιμετρικά της πλατείας Μιαούλη, χρήσιμο θα είναι να εξετασθούν όλα τα υλοποιήσιμα σενάρια, ώστε να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις και ο συγκεκριμένος κλάδος να αποκτήσει τη νέα στέγη του.
Απορρίπτουν τη χωροθέτηση στην πλευρά της Eurobank
Τους λόγους για τους οποίους απορρίπτουν την αρχική πρόταση του Δήμου οι ιδιοκτήτες – επαγγελματίες οδηγοί ταξί διατυπώνει μέσω δηλώσεών του ο Κάρολος Βουτσίνος προς ενημέρωση του αναγνωστικού κοινού. “Αρχικά και σε προηγούμενη δημοτική θητεία, εμείς είχαμε εκφράσει την άποψη να μεταφερθεί η αφετηρία στην πλευρά της θάλασσας ώστε να χωρούν περίπου 20 – 25 οχήματα” σημειώνει, τονίζοντας στη συνέχεια, πως, “Όταν δημοπρατήθηκε το έργο της ανάπλασης και από πληροφορίες που είχαμε, ζητήσαμε να ενημερωθούμε για τον χώρο της αφετηρίας των ταξί. Διαπιστώσαμε ότι μας τοποθετούσαν στο τμήμα ανάμεσα σε Eurobank και βιβλιοπωλείο “Ροδιά” και εκφράσαμε τη διαφωνία μας προς τη νέα Δημοτική Αρχή. Όταν ξεκίνησε το έργο της ανάπλασης κάναμε υπομονή για να μην προκύψει καθυστέρηση στο έργο και δεν προχωρήσαμε σε ασφαλιστικά μέτρα για το θέμα της αφετηρίας”. Ωστόσο, σήμερα, σύμφωνα με όσα εξηγεί παρακάτω, ο κλάδος εκφράζει την ανησυχία του καθώς εκτιμά ως “μη λειτουργική και ακατάλληλη” τη θέση στην πλευρά της Eurobank κατά μήκος της παραλιακής οδού. Προς επιβεβαίωση της συγκεκριμένης θέσης και με δεδομένο ότι, “Τα ταξί υπάρχουν στο κέντρο της πόλης για να εξυπηρετείται ο πελάτης άμεσα”, σημείωσε πως, περίπου το 60% του επαγγελματικού έργου των επαγγελματιών του κλάδου καταγράφεται προς την πλευρά του Αγίου Νικολάου κλπ.. Πρακτικά δηλαδή, η τοποθέτηση της αφετηρίας στο προαναφερθέν σημείο και με κατεύθυνση από το κέντρο προς την Πυροσβεστική Υπηρεσία, όπως ισχυρίστηκε, μεταφράζεται στην αυξημένη ταλαιπωρία των οδηγών και στον πολλαπλασιασμό του κυκλοφοριακού φόρτου στην παραλία. “Για να ξεκινήσει κάποιος από εκείνο το σημείο και να κατευθυνθεί προς τον Άγιο Νικόλαο, θα πρέπει να φτάσει μέχρι την πύλη του λιμένα, στην Πυροσβεστική και να στρίψει νόμιμα για να επιστρέψει στην πόλη” σχολίασε γλαφυρά, προσθέτοντας δε, πως, ένας οδηγός για να επιστρέψει στην αφετηρία προερχόμενος από την Πυροσβεστική, θα πρέπει να διασχίσει όλη την παραλία έως και την πλατεία Κανάρη και να φθάσει στην πιάτσα. Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνική επικοινωνίας, ο κ. Βουτσίνος, δεν παρέλειψε να τονίσει πως, αυτές οι “άσκοπες” διαδρομές, θα επιβαρύνουν την κυκλοφοριακή ροή κυρίως τις ώρες αιχμής τους καλοκαιρινούς μήνες.
Πρώτη εναλλακτική θέση στην πλευρά της παραλίας σχεδόν στο ύψος της οδ. Κέας
Με φόντο τα ανωτέρω, ως εναλλακτικό πρώτο σενάριο, ο ίδιος υπογράμμισε τη μεταφορά της αφετηρίας στο αντίστοιχο τμήμα του παραλιακού μετώπου προς την πλευρά της θάλασσας και με κατεύθυνση προς το κέντρο της Ερμούπολης. Όπως εξήγησε, αυτό το σενάριο διατυπώθηκε εκ νέου προς τη Δημοτική Αρχή εκ μέρους των ίδιων, αφού υλοποιήθηκε η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου. “Μετά από την ολοκλήρωση του έργου ήρθε η στιγμή να δούμε τί θα κάνουμε. Μας κάλεσε ο δήμαρχος. Στην πλευρά της παραλίας, με τις αλλαγές που έγιναν, δόθηκε προτεραιότητα στα δίκυκλα, ενώ υπάρχει το περίπτερο και οι κάδοι ανακύκλωσης” ανέφερε ο πρόεδρος, εξηγώντας πως, αυτά είναι ζητήματα που αν διευθετηθούν, τότε θα μπορεί να χωροθετηθεί η αφετηρία των ταξί σε εκείνο το σημείο. “Αν δεν υπήρχαν αυτά τα εμπόδια, ο πελάτης μας θα επιβιβαζόταν και θα αποβιβαζόταν χωρίς πρόβλημα. Πρέπει να βρεθεί μία λύση που να εξυπηρετεί όλους, καθώς στη νέα αφετηρία μας προφανώς και θα παραμείνουμε για πολλά χρόνια. Αν πάμε σε αυτό το σημείο της παραλίας, θα πρέπει να υπάρξουν διαμορφώσεις όπως να απομακρυνθούν οι κάδοι ανακύκλωσης, ενώ θα πρέπει η θέση για τα ΑΜΕΑ να μεταφερθεί απέναντι, στο σημείο που αρχικά πρότειναν σε εμάς”.
Βάσει της πρόβλεψης για τη λειτουργία του περιπτέρου, ο κ. Βουτσίνος επεσήμανε, πως εξ αυτού του δεδομένου, μοιραία μειώνεται και ο αριθμός των διαθέσιμων θέσεων για τα ταξί. Πάντως, σε αντίθεση με το αρχικό σενάριο, η πρώτη εναλλακτική πρόταση εκφράζει τη θέση του Σωματείου.
Γ. Λεονταρίτης: Πεζοδρόμηση τμήματος της Στ. Πρωίου και δημιουργία αφετηρίας
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων δίνοντας έμφαση πρωτίστως, στον διάλογο που πρέπει να αναπτυχθεί για την εξεύρεση κατάλληλης θέσης, δήλωσε πως αναμένει τις σχετικές γνωμοδοτήσεις, καταθέτοντας τη δική του πρόταση προς εξέταση από τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Συγκεκριμένα, ο ίδιος πρότεινε να πεζοδρομηθεί το τμήμα της οδού Σταματίου Πρωίου, από το ύψος της οδού Κέας (η οποία θα λειτουργεί ως άνοδος) έως και το ύψος της συμβολής της πρώτης με την οδό Ελ. Βενιζέλου (πρ. Ερμού) και να καταλάβουν τον συγκεκριμένο χώρο τα ταξί με κατεύθυνση προς την Ελ. Βενιζέλου. “Σε όλες τις σύγχρονες πόλεις τα ταξί έχουν μία θέση αφετηρία στο κέντρο της πόλης και δικό τους χώρο σε σημείο που δεν ενοχλεί. Με τα δεδομένα της πόλης, η πρότασή μου ήταν αυτή” σχολίασε σε τηλεφωνική επικοινωνία με τη εφημερίδα ο αντιπεριφερειάρχης. Μάλιστα, χρήσιμο είναι να αναφερθεί πως, η ενδεχόμενη υλοποίηση αυτής της πρότασης, θα μπορούσε να αποσυμφορήσει το παραλιακό μέτωπο από το πλήθος των μετακινήσεων των ταξί, να διαμορφώσει έναν χώρο λειτουργικό, κατάλληλο και κοντά στην αγορά για τους επαγγελματίες του κλάδου και σε δεύτερο επίπεδο, ακριβώς λόγω της πεζοδρόμησης να αναβαθμίσει το εν λόγω τμήμα του δρόμου στο οποίο δραστηριοποιούνται εμπορικά καταστήματα. Για την ισότιμη αντιμετώπιση δε, των επιχειρήσεων, η στάθμευση των ταξί θα μπορούσε να μοιραστεί χρονικά και στις δύο πλευρές του δρόμου. “Με αυτόν τον τρόπο, η πόλη θα αποκτήσει μία μόνιμη και σταθερή αφετηρία στο κέντρο της πόλης και της αγοράς που εξυπηρετεί όλους τους καταναλωτές, ενώ η στάθμευση θα γίνεται εκ περιτροπής, δίκαια και θα εξυπηρετείται ομαλά τις πρωινές ώρες ακόμη και η διαδικασία της τροφοδοσίας” πρόσθεσε χαρακτηριστικά, λέγοντας πως, “Μπορεί προσωπικά να τη θεωρώ ως βέλτιστη λύση, αλλά περιμένω τις γνωμοδοτήσεις πριν τη λήψη της τελικής απόφασης”.
Θετική ματιά στην πρόταση του αντιπεριφερειάρχη. Προβληματισμός για την πεζοδρόμηση
Επί του συγκεκριμένου σεναρίου που ανέπτυξε ο κ. Λεονταρίτης, όπως εξήγησε με δηλώσεις του στην εφημερίδα ο κ. Βουτσίνος, οι ιδιοκτήτες ταξί και οι επαγγελματίες δεν τάσσονται ενάντιοι, αντίθετα μάλιστα, ο ίδιος, πρόσθεσε πως είναι μία πρόταση που μπορεί να εξετασθεί, υπό την προϋπόθεση πως ο Δήμος θα ενεργήσει κατάλληλα και θα ζητήσει τη θέση των επιχειρηματιών. “Εάν μας μεταφέρουν στην οδό Σταματίου Πρωίου, θα δημιουργηθεί εκεί μία αφετηρία. Ήρθε στο τραπέζι μία πρόταση από τον κ. Λεονταρίτη. Συμφωνούμε με την πρότασή του, αλλά θα πρέπει να την εξετάσει και ο Δήμος ώστε να γνωρίζουμε αν θα είναι σύμφωνα και τα καταστήματα. Δεν είμαστε αρνητικοί σε αυτήν την πρόταση διότι είναι μεγάλος ο χώρος και αν όχι όλα τα ταξί, τουλάχιστον τα περισσότερα θα χωρούν. Αν μετακινηθούμε εκεί λύνεται το θέμα” δήλωσε ο πρόεδρος του Σωματείου, διατυπώνοντας όμως τον προβληματισμό του σχετικά με την απόφαση του Δήμου για την εφαρμογή της θερινής πεζοδρόμησης του κέντρου. “Όμως, υπάρχει ένα πρόβλημα καθώς ο Δήμος το καλοκαίρι θέλει να πεζοδρομεί το κέντρο της πόλης” υπογράμμισε παρακάτω, προσθέτοντας παράλληλα πως, “Πουθενά στον κόσμο δεν απαγορεύεται η πρόσβαση των ταξί σε πεζόδρομο και σαφώς δεν εννοούμε να κάνουμε κατάχρηση της δυνατότητας που θα μπορούσε να δοθεί”.
Ολοκληρώνοντας το θέμα, εξήγησε πως, ο ίδιος και το Σωματείο είναι στη διάθεση του Δήμου και σαφώς του αρμόδιου αντιπεριφερειάρχη για τις περαιτέρω συνεννοήσεις ώστε να βρεθεί λύση.
Στ. Γουσγουνέλης: Προτιμότερο το πρώτο εναλλακτικό σενάριο
Την οριστική πρόταση της πλευράς των ιδιοκτητών ταξί αναμένει ο Δήμος όπως σημείωσε ο αντιδήμαρχος, Σταύρος Γουσγουνέλης, ώστε επί αυτής, να γνωμοδοτήσουν οι αρμόδιες Επιτροπές και τα δημοτικά όργανα, με τον ίδιο να γνωστοποιεί πως είναι σε συνεχή επικοινωνία με τον εκπρόσωπό τους. Προβαίνοντας σε μία σύντομη αναδρομή των γεγονότων, ο ίδιος υποστήριξε πως, “Η μελέτη ανάπλασης που προωθήθηκε, προέβλεπε αρχικά τη συγκεκριμένη θέση στο ύψος και προς την πλευρά της Eurobank, η οποία έχει εγκριθεί αρμοδίως”. Ωστόσο, πρόσθεσε πως, “Ο κλάδος των ταξί μας εξέφρασε ότι διαφωνεί” κι ως εκ τούτου, υποστήριξε πως, “λόγω της αρχικής διαφωνίας, τους προτείναμε να βρεθεί εναλλακτικά χώρος και στη Eurobank αλλά και στη Σταματίου Πρωίου επειδή ζητούσαν να υπάρχει θέση ταξί και κοντά στην αγορά, αλλά όμως να μπορούν να εξυπηρετηθούν και τα καταστήματα της Σταματίου Πρωίου” ενώ “η άλλη εναλλακτική πρόταση ήταν να δοθεί κι ένα μικρό τμήμα απέναντι από τον ΟΤΕ και η τελευταία πρόταση, να διατεθεί ένα μικρό τμήμα στην πλευρά της Eurobank κι ένα αντίστοιχο στην πλευρά της θάλασσας”.
Εξηγώντας πως, πριν τη συνάντηση στο γραφείο του Γιώργου Λεονταρίτη “οι ίδιοι κατέληξαν ότι προτιμούν να είναι μόνον προς την πλευρά της θάλασσας και να καταλάβουν τη δεξιά και αριστερή πλευρά του περιπτέρου” ο Δήμος επικεντρώθηκε σε αυτό το σενάριο, καθώς σύμφωνα με όσα συμπλήρωσε, “αυτή η πρόταση είχε εγκριθεί και από τη γενική συνέλευσή τους”.
Πρόσθεσε ωστόσο πως, “Μετά από εκεί, έγινε συνάντηση στην Περιφέρεια. Από την πλευρά μας είπαμε πως θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και περιμένουμε να μας προτείνουν τί τελικά θέλουν”. Ερωτηθείς να γνωστοποιήσει την επίσημη θέση της Δημοτικής Αρχής, ο κ. Γουσγουνέλης ανέφερε πως, “Η πρόταση η δική μου είναι αυτή που είχαμε καταλήξει και συμφωνήσει με τον πρόεδρο. Δηλαδή, να δοθούν οι δύο χώροι της παραλίας δεξιά κι αριστερά του περιπτέρου από την πλευρά της θάλασσας”. Ωστόσο, εξήγησε πως, δεν έχει προσδιοριστεί ακόμη το προτεινόμενο σενάριο που θα προωθηθεί προς την Περιφέρεια, λέγοντας πως, “Είμαστε ακόμη σε συνεννοήσεις. Θα συζητήσουμε ξανά το θέμα ώστε να καταλήξουμε. Επίσης, θα πρέπει να ακούσουμε και τα καταστήματα της Σταματίου Πρωίου και να βρεθεί μία κοινά αποδεκτή λύση. Πρέπει να υπάρξει και η γνώμη τους. Πρέπει να εξυπηρετούνται και οι ίδιοι, αλλά και η πόλη συνολικά. Θα πραγματοποιηθεί νέα συνάντηση με τον πρόεδρο των ταξί ώστε να μας ξεκαθαρίσουν ακριβώς πού καταλήγουν”.
Σκόπελος... η θερινή πεζοδρόμηση(;)
Από τον αντιδήμαρχο ζητήθηκε η θέση του σχετικά με την πρόταση της Περιφέρειας. Όπως διαφάνηκε στη συνέχεια, ο προβληματισμός της Δημοτικής Αρχής για την χωροθέτηση της αφετηρίας στην οδό Σταματίου Πρωίου προκύπτει με αφορμή τα θερινά μέτρα πεζοδρόμησης της πόλης που η ίδια από πέρυσι προωθεί. Συγκεκριμένα, το προηγούμενο καλοκαίρι είχε δοθεί η δυνατότητα στα ταξί να διέρχονται κατά τη διάρκεια του ωραρίου απαγόρευσης, φέτος ωστόσο, δεν αποκλείεται να μην παραχωρηθεί η ίδια δυνατότητα. “Θα υπάρχει ένα πρόβλημα. Αν κλείνει ο δρόμος τους θερινούς μήνες, δεν θα μπορούν να περνούν τα ταξί” ανέφερε στην τηλεφωνική επικοινωνία ο κ. Γουσγουνέλης, υποστηρίζοντας πως, “Αν θέλεις να πεζοδρομήσεις ένα κομμάτι της πόλης κάποιες ώρες της ημέρας, τότε, δεν μπορούν να διέρχονται οχήματα. Είναι ένα ζήτημα. Θα το εξετάσουμε”.
Καταλήγοντας στις δηλώσεις του, επανέλαβε μάλιστα πως, “θα έχουμε νέα επικοινωνία και συνάντηση για να λάβουμε τη δική τους πρόταση, να την αξιολογήσουμε και να μιλήσουμε και με τους καταστηματάρχες της περιοχής. Δεν μπορούμε να αποφασίσουμε μόνοι μας”.
Αξίζει να αναφερθεί, πως στο περιθώριο της συζήτησης ο πρόεδρος του Σωματείου εξέφρασε την αγωνία των ιδιοκτητών ταξί σχετικά με τις λιγοστές θέσεις (5 σε αριθμό) που προορίζονται για τους ίδιους πλησίον του λιμένα ώστε να εξυπηρετούνται όσοι αποβιβάζονται και επιβιβάζονται στα πλοία.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Υποχρεωτική σήμανση για πληρωμές με POS και στα ταξί της Σύρου
6 Αυγ. 2024 - 6:19 - Θετική ματιά με αστερίσκους για τα 9θεσια ταξί στη Σύρο
30 Νοε. 2023 - 6:19 - Προτεραιότητα η μεταφορά της πιάτσας των ταξί
16 Νοε. 2023 - 6:19 - Διστακτικοί για αγορές ηλεκτρικών ταξί
13 Ιαν. 2023 - 6:19 - Ταξί Σύρου: Προτάσεις για τη διαχείριση του κυκλοφοριακού
14 Μαρ. 2022 - 6:20