Κορυφαίοι bloggers ολοκλήρωσαν το σημαντικό έργο τους για την ψηφιακή προώθηση της πρωτεύουσας των Κυκλάδων και την καμπάνια #DiscoverSyros

To digital marketing στην υπηρεσία της Σύρου

Δηλώσεις της destination marketer και συντονίστριας K. Banks και του project manager Γ. Μπρα

Ψηφιακά προωθείται η Σύρος στο παγκόσμιο διαδικτυακό κοινό, μέσω της καμπάνιας #DiscoverSyros που “οικοδομείται” συγκροτημένα χάρη στην ιδιαίτερη προσέγγιση δεκαέξι bloggers και instagrammers με επικεφαλής τους την Ελληνοαμερικανίδα, Kathrine Banks, οι οποίοι κι επισκέφθηκαν το νησί, αποτυπώνοντας τη μοναδικότητά του μέσα σε διάστημα πέντε ημερών.

Σε συνέχεια της απόφασης φιλοξενίας τους από τον Δήμο Σύρου – Ερμούπολης που μέσω της Δημοτικής Αρχής έχει δηλώσει την προσπάθειά του να αξιοποιήσει τα σύγχρονα ψηφιακά “εργαλεία” προώθησης και προβολής του τόπου, ομάδα από κορυφαίους bloggers βρέθηκαν στη Σύρο ώστε να παρουσιάσουν ψηφιακά τις δικές τους εμπειρίες και να τις μοιραστούν με τη μεγάλη διαδικτυακή δεξαμενή ανθρώπων που ακολουθούν τον δυνατό “παλμό” των social media.

H “Κοινή Γνώμη” είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει τόσο με την travel marketer και συντονίστρια της ομάδας, Kathrenine Banks, όσο και με τον project manager, Γιάννη Μπρα που συνόδευσε τα πρόσωπα που επισκέφθηκαν τη Σύρο.

Ο Δήμος αντιλαμβάνεται την αξία του digital marketing”

Έλκοντας την καταγωγή της και από τη Σύρο λόγω της μητέρας της, η κ. Banks κατόπιν του προ μηνών ταξιδιού της στο νησί, τον περασμένο Απρίλιο, θέλησε να επικοινωνήσει με τον Δήμο ώστε να προτρέψει στη δυναμική της εν λόγω καμπάνιας (#DiscoverSyros) που όπως κατηγορηματικά δηλώνει, μπορεί να “ταξιδέψει” την πρωτεύουσα των Κυκλάδων σε ένα παγκόσμιο κοινό μέσω των social media. “Είχα την ιδέα γιατί ασχολούμαι με το social marketing και είμαι blogger. Είδα τη Σύρο και σκέφτηκα πως είναι το “ξεχασμένο” νησί και είναι πράγματι” σχολίασε αρχικά η κ. Banks, γνωστοποιώντας πως, “γι αυτό, θέλησα να έρθω σε επαφή με τον Δήμο ώστε αν επιθυμούσαν να κάνω κάτι, να προχωρούσα επειδή για εμένα θα ήταν κάτι όμορφο αφού και η μητέρα μου κατάγεται από τη Σύρο. Ήρθα το Απρίλιο έμεινα για πέντε μέρες και το πρώτο πράγμα που διαπίστωσα ήταν πως το φωτογραφικό υλικό για τη Σύρο δεν ήταν καλό”. Σημείωσε μάλιστα πως, “σκέφτηκα πως έπρεπε να γίνει κάτι καθώς εγώ τραβώ φωτογραφίες για το instagram και τα social media” κι όπως γνωστοποίησε “επισκέφθηκα κάθε σημείο του νησιού και φωτογράφισα τη Σύρο”. Από την πλευρά της, θέλησε να επισημάνει μάλιστα πως κατά την έναρξη της καμπάνιας #DiscoverSyros διαπίστωσε πως “άρεσε πολύ” και από την επικοινωνία της με τη Δημοτική Αρχή, κατανόησε πως, “ο Δήμος έδειξε ενδιαφέρον και ενστερνίστηκε φρέσκιες ιδέες για το θέμα της προώθησης”. Η ίδια μάλιστα από την επικοινωνία της με τον Δήμαρχο, Γιώργο Μαραγκό τόνισε πως, “είναι νέος άνθρωπος ο Δήμαρχος και αντιλαμβάνεται την αξία του digital marketing και πως αυτό θα ήταν σημαντικό για τη Σύρο”. Ως εκ τούτου, σημείωσε πως έθεσε επί τάπητος την πρότασή της, η οποία έγινε αποδεκτή από το δημοτικό συμβούλιο και στη συνέχεια, οργανώθηκε το ταξίδι των 16 bloggers.

Η Σύρος τον Οκτώβριο πρέπει να υπάρχει τουριστικά”

Σκιαγραφώντας τον τρόπο δουλειάς της ομάδας που έμεινε στη Σύρο για πέντε σχεδόν ημέρες, ο Γιάννης Μπρας τόνισε παρακάτω πως η καμπάνια #DiscoverSyros και το όνομά της “έχει προκύψει πολύ έξυπνα διότι πραγματικά αποτυπώνει αυτό που γίνεται”. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε για τη “δουλειά” των bloggers, το έργο τους “συνδέεται με την “ανακάλυψη” του νησιού αυτήν την περίοδο καθώς είναι κάτι πολύ σημαντικό” αφού όπως υποστήριξε “πιστεύουμε στο νησί γι αυτήν την περίοδο και θεωρούμε πως πρέπει να υπάρχει τουριστικά”.

Κατά συνέπεια, δήλωσε πως, “γι αυτό σε συνδυασμό και συνεργασία με τον Δήμο είμαστε εδώ για να αναδείξουμε τα χαρακτηριστικά του νησιού, τη μοναδικότητά του και να δείξουμε πως ο τουρισμός θα έπρεπε να συνεχίζει και να υπάρχει τον μήνα Οκτώβριο”.

Όπως περιέγραψε μάλιστα, “μετά από μία πολύμηνη προσπάθεια της Κατερίνας και των συνεργατών της, εθελοντικά η ομάδα κατάφερε να είναι εδώ σε πρώτη φάση για να δουν και να αποτυπώσουν τις ομορφιές του προορισμού της Σύρου”.

Αναφερόμενος στους bloggers και υπογραμμίζοντας τη δύναμη που γνωρίζουν σε επίπεδο followers, o κ. Μπρας παραπέμπει όλους να επισκεφθούν τo #DiscoverSyros στα social media προκειμένου να διαπιστώσουν την ποιότητα της δουλειάς (πρωτότυπο φωτογραφικό υλικό, time lapse κλπ) που ήδη έχει αρχίσει να γνωστοποιείται.

“Το γκρουπ είναι δεκαέξι διαφόρων ειδών bloggers που αφορούν είτε το travel (ταξίδια) είτε το food (γαστρονομία) από πολλές χώρες του κόσμου. Έχουμε bloggers από την Αμερική, την Αυστραλία, τη Ν. Αφρική από την Κύπρο, από το Ισραήλ, από τη Ρουμανία, την Ισπανία και από την Ελλάδα βεβαίως κι έχουν έρθει ο κάθε ένας με πολύ μεγάλο κοινό από πίσω του και ειδικό εξοπλισμό (drone κλπ), φωτογραφίες κλπ) για να αποτυπώσουν και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους από τη Σύρο” δήλωσε ο κ. Μπρας, εξηγώντας πως, “Οι bloggers αναχωρούν με πολύ καλές αναμνήσεις και θα μοιράσουν τις εμπειρίες τους. Η Κατερίνα που μιλά μαζί τους και εγώ σε μία συνάντηση, διαπιστώσαμε πως ήταν όλοι πολύ ευχαριστημένοι”.

 

Συναντήσαμε ανθρώπους που αντιλήφθηκαν την αξία της ψηφιακής προβολής”

Δεδομένου ότι η προώθηση μέσω των social media έχει μετρήσιμα αποτελέσματα όπως άλλωστε εξήγησε και ο κ. Μπρας, καθίσταται κατανοητό πως ο Δήμος οφείλει να αξιοποιήσει αυτό το υλικό, προκειμένου να απολαύσει και ει δυνατόν να αποσπάσει σταδιακά επισκέπτες και από το εξωτερικό. “Νομίζουμε πως η προώθηση μέσω των social media είναι το μέλλον. Οι Έλληνες μπορεί να λέμε τα καλύτερα για εμάς, αλλά το θέμα είναι τί λένε οι άλλοι για εμάς. Εκεί είναι το μυστικό. Αυτή τη στιγμή έχουν αποτυπωθεί δεκάδες, εκατοντάδες στιγμές στη Σύρο με μοναδικό τρόπο και ήδη το υλικό που αρχίζει και βγαίνει στην επιφάνεια είναι εξαιρετικό” σχολίασε ο ίδιος, προσθέτοντας πως, οι bloggers “σκαρφάλωσαν” σε ιδιαίτερα σημεία που δεν φαντάζεστε και αναδεικνύουν την μοναδικότητα που έχει η Σύρος”.

Επισημαίνοντας μάλιστα τη γενική διαπίστωση πως, “η Σύρος δεν είναι ένα νησί σαν τα άλλα που έχει μαζικό τουρισμό και δεν νομίζω ότι θα ήθελε αυτήν την κατεύθυνση” επεσήμανε πως σκοπός πρέπει να είναι η ύπαρξη ενός σχεδιασμού τέτοιου που θα ευνοήσει για την τουριστική ανάπτυξη.

“Η Σύρος νομίζω πως μπορεί να κρατήσει την αριστοκρατική προέλευσή της, να αξιοποιήσει καλύτερα το δυναμικό που διαθέτει και τους υπέροχους και φιλόξενους ανθρώπους. Συναντήσαμε ανθρώπους κι επιχειρηματίες που κατάλαβαν και στήριξαν μέσω του Δήμου την προσπάθεια που κάναμε” δήλωσε κατηγορηματικά, υποστηρίζοντας τέλος πως η συγκεκριμένη προσπάθεια, “είναι κάτι που θα πρέπει να ενταχθεί σε ένα γενικότερο σχέδιο” αφού όπως τόνισε, το digital marketing βρίσκει ανταπόκριση “σε ένα ηλικιακό κοινό 18 – 35 ετών και όχι μόνο επηρεάζεται, αλλά κι επηρεάζει τις καταστάσεις”. “Είναι υλικό προβολής για τη Σύρο που έχει γίνει με αγάπη και με διάθεση δημιουργική και θετική και νομίζω πως και οι κάτοικοι της Σύρου πρέπει να μπουν στις σελίδες να το υποστηρίξουν και να κάνουν κοινοποιήσεις. Αυτές οι εικόνες πρέπει να ταξιδέψουν” υποστήριξε, κλείνοντας τις δηλώσεις του.