Συνεργασία του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης με ακτοπλοϊκές εταιρείες και τηλεοπτικά κανάλια ώστε να τονωθεί ο τουρισμός

Νέο πακέτο προβολής της Σύρου για το καλοκαίρι

Ποσό ύψους 10 χιλ. ευρώ θα αξιοποιηθεί για το διάστημα Ιουνίου – Ιουλίου, σύμφωνα με την πρόταση της Τουριστικής Επιτροπής
φωτο: visitsyros, Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου

Σε ουσιαστική συνεργασία με ακτοπλοϊκές εταιρείες και με τηλεοπτικά κανάλια για την τουριστική προβολή της Σύρου προχωρά ο Δήμος, στο πλαίσιο της σχετικής απόφασης της Τουριστικής Επιτροπής, χθες, οπότε και τονίσθηκε στη συνεδρίαση των μελών της πως η πρωτεύουσα των Κυκλάδων θα έχει ένα σημαντικό πακέτο προώθησης κατά το διάστημα Ιουνίου – Ιουλίου.

Σε συνέχεια της απόφασης για τη διαδικτυακή – ψηφιακή προβολή της Σύρου με καθοδήγηση από την Marketing Greece που είχε ληφθεί σε παλαιότερη συνεδρίαση, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Παναγιώτης Κουταβάς έθεσε σε γνώση των μελών της Τουριστικής Επιτροπής, μία πρόταση συνεργασίας με όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες που καλύπτουν τη Σύρο, αλλά και με σημαντικές εκπομπές ενημερωτικού χαρακτήρα με στόχο την τόνωση της σεζόν.

Η ανωτέρω προβολή δεν εστιάζει μόνον στο ελληνικό κοινό, αλλά μέσω των πλοίων και στους επισκέπτες του εξωτερικού που ταξιδεύουν στα νησιά.

Το συνολικό κόστος για όλες τις συνεργασίες ανέρχεται στο ποσό των 10 χιλ. ευρώ.

Προσπάθεια τόνωσης της Σύρου

“Εγκρίνουμε το δεύτερο μέρος των ενεργειών προβολής του νησιού. Φέρνουμε σήμερα τέσσερις προτάσεις. Οι δύο από αυτές αφορούν την προβολή της Σύρου μέσω της ακτοπλοΐας. Αφορούν όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο νησί (Blue Star, Hellenic, Sea Jets, Fast Ferries). Νομίζω πως πρέπει κι εμείς με τον τρόπο μας να λειτουργήσουμε ανταποδοτικά και να βάζουμε το λιθαράκι μας και να δείχνουμε εμπράκτως ότι εκτιμούμε ότι δρομολογούν κάποια πλοία παραπάνω εδώ και δύο χρόνια” ανέφερε προλογικά ο Παναγιώτης Κουταβάς, δίνοντας έμφαση στο γεγονός πως το νησί και το περασμένο καλοκαίρι είχε πολύ καλή ακτοπλοϊκή σύνδεση, γεγονός που εξυπηρετεί στην επισκεψιμότητα της Σύρου.

Αμέσως μετά, εξήγησε πως ο Δήμος θα προχωρήσει σε συνεργασία με ένα site με μεγάλη απήχηση, ώστε να προβληθεί το νησί και διαδικτυακά. “Η άλλη δράση που φέρνουμε σήμερα είναι μία καμπάνια προβολής στο News24 . Είναι ένα site με πολύ υψηλή επισκεψιμότητα. Είχαμε συνεργασία και πέρυσι και πήγε καλά” σχολίασε, μιλώντας παρακάτω για το κομμάτι των τηλεοπτικών προβολών της Σύρου.

“Η τελευταία δράση αφορά την προβολή της Σύρου μέσω της ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, μέσω του OPEN και του MEGA από την εταιρεία Dk Advertising. Φέτος καταφέραμε να εντάξουμε την ΕΡΤ2 και το OPEN. Το κόστος δεν έχει μεγάλη διαφορά παρότι προστέθηκαν κανάλια και τηλεοπτικές προβολές. Μιλάμε για περίπου 46 σποτ συνολικά για τη Σύρο. Αυτές οι προβολές θα καλύψουν Ιούνιο και Ιούλιο” πρόσθεσε σχετικά, εξηγώντας πως το συνολικό κόστος του ανωτέρω πακέτου δεν υπερβαίνει τα 10 χιλ. ευρώ.

“Το σύνολο αυτών των δράσεων δεν ξεπερνά το ποσό των 10.000 ευρώ. Κάνουμε αυτές τις συνεργασίες και τις ενέργειες σε μία προσπάθεια να τονώσουμε ακόμη περισσότερο το νησί” συμπλήρωσε ο Αντιδήμαρχος, γνωστοποιώντας σε συνέχεια των ανωτέρω πως ήδη ο Δήμαρχος, Νίκος Λειβαδάρας κάνει παρεμβάσεις στην Blue Star Ferries για τη δυνατότητα δρομολόγησης απογευματινού πλοίου από Πειραιά για Σύρο κάθε Σάββατο.

“Κάνουμε ενέργειες κι εγώ και ο Δήμαρχος για το πάγιο αίτημα του απογευματινού πλοίου. Έχει τεθεί επί τάπητος σε κάποιες συζητήσεις με την Blue Star. Θέλω να πιστεύω ότι μπορούμε να πετύχουμε κάτι” ανέφερε λακωνικά ο κ. Κουταβάς, σημειώνοντας πως σε περίπτωση θετικής εξέλιξης, θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση.

Με το συνολικό πακέτο εξέφρασαν τη σύμφωνη γνώμη τους όλα τα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής.

Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της Τερψιχόρης, Γιώργος Χατζαντώνης τόνισε πως οι διαφημίσεις βοηθούν στο κομμάτι της προβολής, ψηφίζοντας θετικά. Ο ίδιος σημείωσε μάλιστα πως και η συνεργασία με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες είναι σημαντική, όπως παρομοίως και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Σύρου, Βαγγέλης Αλεξανδρίδης. Θετικά ψήφισαν όλα τα μέλη, όπως και η εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, υπογραμμίζοντας μάλιστα πως το κόστος της προβολής δεν είναι μεγάλο.

Οι προτάσεις

Ειδικότερα, η Σύρος θα προβληθεί στο περιοδικό της SeaJets το Seajets Magazine το οποίο είναι η επίσημη έκδοση της εταιρείας, υπάρχει εντός των πλοίων της και έχει τιράζ 60.000 φύλλων.

Η ανωτέρω προβολή θα συνοδευτεί και από τηλεοπτικά σποτ στις οθόνες των πλοίων και συγκεκριμένα σε όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες που εξυπηρετούν τη Σύρο για την τρέχουσα σεζόν. Τα σποτ θα είναι επαναλαμβανόμενα στις οθόνες των πλοίων (Blue Star, Hellenic, Fast Ferries, SeaJets).

Επιπλέον, όσον αφορά την τηλεοπτική προβολή της Σύρου για τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο, ισχύουν τα ακόλουθα: ΕΡΤ1: Ιούνιος – Ιούλιος 18 σποτ για τη Σύρο καθημερινά στις εκπομπές “ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ” και “ME NEA MATIA”. Τα προγράμματα είναι πρωινά.

EΡΤ2: 12 σποτ βραδινές ώρες (22.00 – 00.00) καθημερινά. MEGA: Προβολή της Σύρου τα Σαββατοκύριακα στην εκπομπή MEGA Σαββατοκύριακο (05.00 – 08.50). Συνολικά 8 σποτ.

OPEN: 8 σποτ για τη Σύρο Σάββατα και Κυριακές στην εκπομπή ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ (05.30 – 09.50). Τέλος, υπενθυμίζεται και η προβολή στο NEWS24/7 και στο αφιέρωμα για το καλοκαίρι.

Ακολουθεί η εκπαίδευση των επαγγελματιών τουρισμού

Ο Αντιδήμαρχος γνωστοποίησε πως ακολουθεί και η εκπαίδευση όλων των επαγγελματιών του τουρισμού προσεχώς από την Toposophy, στο πλαίσιο της σύμβασης με τον Δήμο, μέσω 6 webinars.

“Σε επικοινωνία που είχα τις προηγούμενες ημέρες με την Toposophy, το αμέσως επόμενο διάστημα, θα διεξαχθούν τα σεμινάρια που προβλέπονται και από τη σύμβαση για όλους τους επαγγελματίες του κλάδου. Είναι πάρα πολύ σημαντικό και τα μέλη της Επιτροπής Τουρισμού – η οποία αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο την επόμενη ημέρα – να είναι παρόντα στις συναντήσεις εργασίας. Αυτές τις έξι που έχουμε προγραμματίσει. Καταλαβαίνουμε όλοι ότι η επόμενη ημέρα μας χρειάζεται όλους και χρειάζεται μία Τουριστική Επιτροπή πιο ενδυναμωμένη με ισχυρότερο ρόλο και αποφασιστικό και όχι μόνο γνωμοδοτικό” παρατήρησε ο Παναγιώτης Κουταβάς, σημειώνοντας ακόμη πως, αυτά τα webinars θα είναι χρήσιμα για όλους καθώς, “σε μεγάλο βαθμό θα καθορίσουν τον τρόπο που θα διοικείται ο τουρισμός στο νησί μας”.

Σύμφωνα με όσα διευκρίνισε, “αυτά θα γίνουν σε ημέρες και ώρες κατάλληλες για όλους. Πρέπει να δούμε όλοι πώς μπορούμε να οδηγήσουμε σωστά το νησί για την επόμενη ημέρα”.

Μέριμνα για την τροφοδοσία της Σύρου σε περιόδους υψηλής κίνησης

Στην ίδια συνεδρίαση, χθες, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Σύρου, Βαγγέλης Αλεξανδρίδης πραγματοποίησε παρέμβαση και για το κομμάτι της τροφοδοσίας του νησιού τις περιόδους τουριστικής αιχμής. Σύμφωνα με όσα εξήγησε, δεν μπορούν επ΄ ουδενί να μην “φορτώνονται” τα φορτηγά στα πλοία όταν υπάρχει αυξημένη κίνηση επιβατών, καθώς έτσι προκαλούνται προβλήματα στην τροφοδοσία και γενικότερα στον ανεφοδιασμό του τόπου και των επιχειρήσεων.

“Υπάρχει ένα πρόβλημα και πρέπει να το δούμε. Όταν βρισκόμαστε σε περιόδους αιχμής τουριστικής, τα φορτηγά για τον ανεφοδιασμό του νησιού μένουν εκτός πλοίων. Υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα και στους επαγγελματίες και όλοι παραπονιούνται και από τις μεταφορικές ότι δεν εξυπηρετούνται. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό το θέμα. Όταν έχουμε κίνηση, υποτίθεται ότι πρέπει να έχουμε και αυξημένη μεταφορά εμπορευμάτων. Έτσι εξυπηρετούμε. Δεν μπορούν να μένουν εκτός τα φορτηγά. Πρέπει να βρεθεί μία λύση. Να το λάβετε υπόψιν σας με τον Δήμαρχο στις συζητήσεις με τις ακτοπλοϊκές” τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού, με τον Παναγιώτη Κουταβά να απαντά καταφατικά και να δεσμεύεται πως θα μεταφερθεί το σχετικό αίτημα.