Οι αισθήσεις έστησαν χορό στο Νηπιαγωγείο του Φοίνικα

Την ευκαιρία να δουν, να ακούσουν, να μυρίσουν, να γευτούν και να αισθανθούν μέσα από μία σειρά πρωτότυπων και βιωματικών παιχνιδιών είχαν οι μικροί επισκέπτες του Νηπιαγωγείου του Φοίνικα, το οποίο μεταμορφώθηκε χθες το πρωί σε έναν χρωματιστό κήπο, γεμάτο ήχους, μυρωδιές, γεύσεις, εικόνες και υλικό.

Στο πλαίσιο της 4ης Ανοιξιάτικης Γιορτής, γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές έβαλαν τα δυνατά τους, καθιστώντας για μία ακόμη χρονιά το σχολείο τους, πηγή χαράς, δημιουργίας και φαντασίας για παιδιά και ενήλικες. Η όραση, η ακοή, η αφή, η γεύση και η όσφρηση ήταν οι μεγάλες πρωταγωνίστριες σε μία γιορτή ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα, όπου τα παιδιά ανακάλυψαν τα αισθητικά τους συστήματα και ερμήνευσαν με μοναδικό τρόπο τα ερεθίσματα που δέχτηκαν.

Αναφερόμενη στο περιεχόμενο της φετινής γιορτής, η νηπιαγωγός κ. Γεωργία Σταματοπούλου υπογράμμισε ότι το θέμα αποτέλεσε πρόκληση για όλους να ερευνήσουν και να εξετάσουν τον τρόπο διαμόρφωσης ενός διαδραστικού περιβάλλοντος, μέσα στο οποίο τα παιδιά, παίζοντας και ανακαλύπτοντας, θα έρθουν σε επαφή με τις πέντε αισθήσεις. Για τις ανάγκες του όλου εγχειρήματος, το εκπαιδευτικό προσωπικό μετέτρεψε τους εσωτερικούς χώρους σε δάσος και θάλασσα, καλώντας τους λιλιπούτειους εξερευνητές να γίνουν ήρωες στο δικό τους παραμύθι. “Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα ζωντανό βιβλίο, που γυρίζουν οι σελίδες του και ο παίκτης μπαίνει μέσα του σαν ήρωας”, επεσήμανε.

Μεταξύ άλλων, στο χώρο λειτούργησε επίσης bazaar χειροποίητων κατασκευών από τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Τα έσοδα θα διατεθούν για την οικονομική ενίσχυση του νηπιαγωγείου, με στόχο τον εμπλουτισμό του σχολικού εξοπλισμού “Προτεραιότητά μας είναι η αγορά ενός προτζέκτορα, που αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και η αντικατάσταση πραγμάτων που φθείρονται λόγω της συχνής χρήσης τους” τόνισε η κ. Σταματοπούλου, εξηγώντας ότι κάθε χρόνο, η Ανοιξιάτικη Γιορτή εξελίσσεται, καθώς αποτελεί μία εμπειρία που βελτιώνει τον τρόπο σκέψης και οργάνωσης τόσο των παιδαγωγών, όσο και των γονέων και συμβάλλει στην σύσφιξη των σχέσεων και στην υλοποίηση δημιουργικών δράσεων, που αποτελούν πλέον παράδοση στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι της Σύρου.