Αντιπροσωπευτική και στοχευμένη προβολή
- Τρίτη, 13 Ιουνίου, 2017 - 06:18
- / Eνημέρωση: 13 Ιουν. 2017 - 17:00
Ουσιαστικά κι οργανωμένα βήματα διαφημιστικής προβολής για τη Σύρο επιχειρεί να πραγματοποιεί στο εξής η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, αποφασίζοντας να “διορθώσει” άστοχες μέχρι σήμερα επιλογές, αλλά και να αξιολογεί επισταμένα τον τρόπο που θα προωθείται το νησί μέσω του έντυπου Τύπου.
Θέματα όπως η έκδοση νέου τουριστικού φυλλαδίου καθώς και οι αρνητικές αποφάσεις διαφημιστικής καταχώρησης σε αθηναϊκά έντυπα πανελλαδικής εμβέλειας, οι προτάσεις των οποίων δεν συνάδουν με τη στόχευση του Δήμου, απασχόλησαν τη συνεδρίαση της Δευτέρας, με τα παριστάμενα μέλη να δηλώνουν ταύτιση σε επίπεδο τοποθετήσεων.
Αξίζει να αναφερθεί πως στην εν λόγω συνεδρίαση παρέστη για πρώτη φορά και η ειδική συνεργάτιδα του δημάρχου σε θέματα τουρισμού, Άννα Μαρούλη.
Αντικατάσταση του φυλλαδίου “Σύρος, 4 εποχές”
Από τα σημαντικότερα θέματα της χθεσινής συνεδρίασης αποτέλεσε η απαίτηση αντικατάστασης του τουριστικού φυλλαδίου “Σύρος, 4 εποχές”, η τελική εικόνα και το περιεχόμενο του οποίου είχαν δεχθεί εξ αρχής δριμεία κριτική, με αρκετούς αιρετούς της αντιπολίτευσης - δημοσίως και κατηγορηματικά - να δηλώνουν πως πρόκειται για μία “άστοχη επιλογή”, το αποτέλεσμα της οποίας δεν φωτίζει τα ατού του τόπου.
Η εισήγηση της Δημοτικής Αρχής για σχεδιασμό και δημιουργία νέων τουριστικών φυλλαδίων έτυχε της ομόφωνης αποδοχής των μελών που συμμετείχαν στη συνεδρίαση, με τον πρόεδρο της Επιτροπής, Δομένικο Σαγκινέτο να εξηγεί πως θα ακολουθήσει προκήρυξη διαγωνισμού ώστε να προχωρήσει η διαδικασία εντός Ιουλίου. Εκ μέρους ορισμένων μελών ζητήθηκε να γίνει πρωτίστως έρευνα αγοράς και να ληφθούν προσφορές από τοπικές επιχειρήσεις, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως, για να εξασφαλιστεί στο μέτρο του εφικτού κι εκ προοιμίου, ένα αντιπροσωπευτικό και εντυπωσιακό αποτέλεσμα, ο κ. Σαγκινέτος τόνισε ότι ήδη το γραφείο του δημάρχου έχει προβεί σε μία προετοιμασία τόσο σε επίπεδο κειμένου, όσο και σε επίπεδο φωτογραφικού υλικού. Αν και ο πρόεδρος της αρμόδιας Επιτροπής δεν ήταν σε θέση να ενημερώσει για τον αριθμό των τεμαχίων της εκτύπωσης, ωστόσο κατέστη σαφές πως, αυτός θα προκύψει μετά την προσφορά που θα αναδειχθεί. Επί του θέματος, άξια λόγου υπήρξε η παρέμβαση του εκπροσώπου του Συλλόγου Εστίασης “Τερψιχόρη”, Γιώργου Χατζαντώνη, ο οποίος σχολίασε λακωνικά πως, θα πρέπει να δοθεί έμφαση σε επίπεδο αξιολόγησης κι επιλογής μίας ποιοτικής πρότασης.
Στο περιθώριο της συζήτησης, εκ μέρους του Συλλόγου Τουριστικών Καταλυμάτων, ο πρόεδρός του, Αντώνης Καρατάσος πρότεινε την ανάγκη να εξετάσει η Τουριστική Επιτροπή τη δυνατότητα εκτύπωσης και χαρτών.
Τέλος, από το προεδρείο τονίσθηκε πως, το κόστος για το τουριστικό έντυπο θα ανέλθει έως του ποσού των 10.000 ευρώ και αυτό, θα μεταφραστεί σε δύο επιπλέον γλώσσες.
Στόχευση στις διαφημιστικές καταχωρήσεις
Επί τάπητος στην ίδια συνεδρίαση τέθηκε και το θέμα των επιλογών και της αποδοχής προτάσεων διαφήμισης στον έντυπο Τύπο. Αφορμή αποτέλεσε η πρόταση του περιοδικού Travel Summer 2017 του Ελεύθερου Τύπου για καταχώρηση έναντι ανταλλάγματος στην έκδοση του Ιουνίου, όπως παρομοίως και η πρόταση της καλοκαιρινής έκδοσης του Espresso Summer 2017.
Εκ μέρους του αντιδημάρχου Οικονομικών, Γιώργου Παπαμανώλη επισημάνθηκε πως οι εν λόγω προτάσεις αφορούν στο αμέσως προσεχές διάστημα κι ως εκ τούτου δεν συνάδουν με τον στόχο και τη στρατηγική του Δήμου και της αρμόδιας Επιτροπής για ενδυνάμωση συγκεκριμένων χρονικών περιόδων, εκτός της αυστηρά τουριστικής σεζόν. Όπως χαρακτηριστικά επεσήμαναν τόσο ο ίδιος, όσο και ο διευθυντής του ΕΟΤ Κυκλάδων, Μιχάλης Παράβαλος, η αρνητική απάντηση στις εν λόγω προτάσεις, δεν σημαίνει την συνολική αντίθεση σε σχετικές προτάσεις, αλλά αντιθέτως, αφορά στην απαίτηση οργανωμένης προβολής σε χρόνο κι έντυπα που θα συνδράμουν την προώθηση της Σύρου. Σημείωσαν δε, πως, κρίνεται επιβεβλημένο προς τις εν λόγω διοικήσεις των εντύπων να καταστεί με εύσχημο τρόπο σαφές, πως, η Σύρος ενδιαφέρεται για συνεργασία, η οποία θα προτείνεται και θα προσδιορίζεται εκ μέρους της για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Κρίνεται επιβεβλημένο να προστεθεί μάλιστα, πως τα παριστάμενα μέλη συνηγόρησαν στη δημόσια συζήτηση σχετικών προτάσεων μόνον στην περίπτωση που είναι αποδεκτές αυτές, έστω κι από ένα μέλος της, συμφωνώντας σε έναν πιο άμεσο χειρισμό της πληθώρας των εισερχόμενων εγγράφων για διαφημιστικές καταχωρήσεις.
Ζητούν προτάσεις και ανταπόκριση για τον Εναλλακτικό Τουρισμό
Με φόντο την κατεύθυνση ανάπτυξης των θεματικών μορφών τουρισμού, δηλαδή των εναλλακτικών μορφών, προς τα μέλη της Επιτροπής παρουσιάστηκε μία πρότασης συνεργασίας από την εταιρεία “Activities & Sports GATEWAY”. Στο περιεχόμενό της δίνεται έμφαση σε προγραμματισμό road shows και fam trips με το πλάνο των πρώτων προωθήσεων να εστιάζει σε Βιέννη, Πράγα και Βερολίνο στο τέλος Νοεμβρίου ή αρχές Δεκεμβρίου, καθώς επίσης στη συνέχεια σε Παρίσι, Βρυξέλες και Άμστερνταμ μετά τις 15 Ιανουαρίου, ενώ τέλος, έως και το μέσον Φεβρουαρίου σε Ρώμη, Μιλάνο και Τορίνο με σκοπό την ανάδειξη του τόπου μέσω έμφασης σε συγκεκριμένη θεματική κατεύθυνση.
Αν και όπως είπε ο Γιώργος Παπαμανώλης, ο τρόπος ψηφιακής προώθησης θα ορίζεται αυστηρά από το web marketing (σχέδιο ψηφιακής προβολής), ωστόσο συναποφασίστηκε από τα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής, πως το κομμάτι του περιπατητικού τουρισμού και των μονοπατιών, θα πρέπει να σχεδιαστεί κατόπιν πλάνου σε συνεργασία με τους άμεσα εμπλεκόμενους Συλλόγους του νησιού.
Η πρόταση που κατατέθηκε από τον Μιχάλη Παράβαλο κι έγινε ομόφωνα αποδεκτή από το σώμα, αφορά στην πρόσκληση όλων των μελών Συλλόγων - όπως ενδεικτικά οι Δρομείς Σύρου -, προκειμένου να συναντηθούν τον προσεχή Σεπτέμβριο με τη δημοτική πλευρά για να καταθέσουν τις προτάσεις τους.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Αποκαρδιωτική εικόνα Τουριστικής Επιτροπής
1 Μαρ. 2017 - 6:19 - Ζήτησαν απόλυτο έλεγχο της Toposophy σε κάθε απόφαση
1 Μαρ. 2022 - 6:20 - Σύνθεση για τον καλύτερο στρατηγικό συνεργάτη στον τουρισμό
24 Σεπ. 2020 - 6:20 - Αποδοχή της τουριστικής στρατηγικής
17 Δεκ. 2019 - 6:20 - Ζητούν αναλυτικό “μπούσουλα” για τον τουρισμό
14 Οκτ. 2019 - 6:20