Εξαπάτηση καταναλωτών στη Σύρο χρησιμοποιώντας στελέχη του ΔΕΔΔΗΕ

  • Παρασκευή, 19 Αυγούστου, 2022 - 20:05

Επειδή παρατηρήθηκαν φαινόμενα προσπάθειας τηλεφωνικής εξαπάτησης καταναλωτών από επιτήδειους, χρησιμοποιώντας τα ονόματα του Διευθυντή και στελεχών της Περιοχής Σύρου του ΔΕΔΔΗΕ, εφιστούμε την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από επιτήδειους που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων της Εταιρίας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία με αφορμή την οικονομική ενίσχυση του Power Pass.

Υπογραμμίζεται, ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων της οικονομικής ενίσχυσης Power Pass και δεν θα ζητήσει ποτέ από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κ.τ.λ.).

Ετικέτες: