Αποδίδει καρπούς η επένδυση στα εργαλεία τεχνολογίας
- Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου, 2019 - 06:18
Σημαντική αύξηση στη ροή της επισκεψιμότητας στις προσωπικές ιστοσελίδες των επιχειρήσεων – μελών του φορέα, μέσω της διαδικτυακής πύλης e-kyklades.gr, αλλά και γενικότερα ανοδική πορεία στη δημοτικότητά της, δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία του Επιμελητηρίου Κυκλάδων.
Με θετικό πρόσημο κλείνει ακόμη μία χρονιά, αναφορικά με τα αποτελέσματα της λειτουργίας της μεγάλης διαδικτυακής πύλης του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, σύμφωνα με τα στατιστικά, τα οποία καταδεικνύουν την ωφελιμότητα της αξιοπρεπούς διαδικτυακής παρουσίασης και προώθησης των τοπικών επιχειρήσεων, για την προβολή τους, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Σύμφωνα με το αρμόδιο στέλεχος, για τη διαδικτυακή πύλη, οι αρνητικές συνέπειες της νησιωτικότητας, στάθηκαν αφορμή για την ανάπτυξη καινοτόμων εργαλείων, όπως το e-kyklades.gr, αλλά και πολλά ακόμη, προκειμένου ο νησιώτης επιχειρηματίας να επωφελείται από τις υπηρεσίες, που μπορεί να του παρέχει το Επιμελητήριο.
Περισσότερες από 5 εκατομμύρια προβολές για τις Κυκλαδίτικες επιχειρήσεις
Το e-kyklades.gr αποτελεί τη μεγαλύτερη διαδικτυακή πύλη έγκυρης πληροφόρησης για τις επιχειρήσεις των Κυκλάδων, αλλά και προβολής του συνολικού τουριστικού προϊόντος της περιοχής, με 10.000 σημεία ενδιαφέροντος και περιεχόμενο σε οκτώ γλώσσες.
Πρόκειται για ένα μοναδικό εργαλείο που έχει δημιουργήσει το Επιμελητήριο Κυκλάδων για τους επιχειρηματίες-μέλη του, αφού μέσα από τη δημιουργία εταιρικής προβολής (mini website) τους παρέχει τη δυνατότητα δωρεάν προβολής των επιχειρήσεών τους.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Επιμελητηρίου, “ο Κυκλαδίτης επιχειρηματίας έχει, με αυτό τον τρόπο, στα χέρια του ένα δυνατό εργαλείο που απευθύνεται στις διεθνείς αγορές και του δίνει αποδεδειγμένα τη δυνατότητα να προωθήσει την επιχείρησή του, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, σε όλο τον κόσμο”.
Τα στατιστικά στοιχεία του έτους 2018 δείχνουν, ότι το e-kyklades.gr προσέλκυσε 675.000 επισκέπτες από 185 χώρες, επισκεψιμότητα αυξημένη από το 2017, που ο ιστότοπος προσέλκυσε 640.000 επισκέπτες από 182 χώρες.
Οι 4.900 επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν αξιοποιήσει έως τώρα τη δυνατότητα δωρεάν προβολής, δέχθηκαν συνολικά περίπου 5,7 εκατομμύρια προβολές (click), παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση. Η κάθε μία επιχείρηση με εταιρική προβολή είχε την ευκαιρία να προβάλλει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της σε 1.393 επισκέπτες, κατά μέσο όρο. Από όλους τους κλάδους που προβάλλονται, οι επιχειρήσεις διαμονής σημείωσαν τα υψηλότερα νούμερα, με μέσο όρο 1.908 επισκέψεις, ενώ στις δύο πρώτες θέσεις βρίσκονται τα καταλύματα της Κιμώλου με 4.562 προβολές και των Κουφονησίων με 4.903 προβολές.
Παρακάτω παρουσιάζεται ο αριθμός των προβολών ανά κλάδο:
Διαμονή: 3,2 εκατομμύρια click
Εστίαση: 1 εκατομμύριο click
Μεταφορές/Ενοικιάσεις: 460.000 click
Διασκέδαση: 385.000 click
Τοπικά Προϊόντα: 382.000 click
Δραστηριότητες: 251.000 click
Εμπορικές επιχειρήσεις: 80.000 click
Από τα παραπάνω προκύπτει, όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, ότι το e-kyklades.gr δημιουργεί online κινητικότητα, την οποία διοχετεύει απευθείας στις επιχειρήσεις, καθώς σημειώθηκαν 400.000 προβολές στις προσωπικές ιστοσελίδες των επιχειρήσεων, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση κατά 57% σε σχέση με το 2017.
Ισχυρό εργαλείο με απτά οφέλη
Όπως σημείωσε ο υπεύθυνος Διαδικτυακής Πύλης του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, κ. Παναγιώτης Θεοδωράκης, η αλματώδης αύξηση στη ροή της επισκεψιμότητας προς τις ιστοσελίδες των επιχειρήσεων, μέσω του e-kyklades.gr, οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ενημέρωση των στοιχείων τους στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου.
Εξήγησε δε, πως αρκετές επιχειρήσεις, μέσα στον προηγούμενο χρόνο, προχώρησαν είτε σε ανανέωση των ιστοτόπων τους, είτε σε δημιουργία, καθώς έως τότε, είτε δεν διέθεταν, είτε προωθούσαν κάποια σελίδα τους σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου οι επισκέπτες της διαδικτυακής πύλης του Επιμελητηρίου να έρχονται σε επαφή μαζί τους. Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, αυξήθηκαν οι επιχειρήσεις, οι οποίες μερίμνησαν για την ηλεκτρονική τους προβολή σε δικό τους ιστότοπο, με αποτέλεσμα, η βάση δεδομένων της πύλης του Επιμελητηρίου να εμπλουτιστεί και οι επισκεψιμότητα να αυξηθεί με μεγάλους ρυθμούς.
Σύμφωνα με το αρμόδιο στέλεχος, αποτελεί επιταγή της σύγχρονης αγοράς η επένδυση των επιχειρήσεων στη δημιουργία διαδικτυακού “σπιτιού”, μέσω του οποίου δημιουργείται εξωστρέφεια, ενώ έχουν τη δυνατότητα να έρχονται άμεσα σε επαφή με τους υποψήφιους πελάτες. Μάλιστα, μέσω της διαδικτυακής πύλης του Επιμελητηρίου, η οποία βρίσκεται ιδιαίτερα υψηλά, σύμφωνα με τα ειδικά εργαλεία μέτρησης της δημοτικότητας των ιστοσελίδων, τόσο σε επίπεδο αποτελεσμάτων αναζήτησης, όσο και σε επίπεδο επισεψιμότητας, οι επιμέρους ιστοσελίδες των τοπικών επιχειρήσεων έχουν τη δυνατότητα να επωφελούνται από αυτή και κατά συνέπεια να μεταφέρεται προς αυτές μέρος της συνολικής δημοτικότητας του e-kyklades.gr. “Το γεγονός, ότι το διαδίκτυο μπαίνει ολοένα και περισσότερο και στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων, συντελεί στην αύξηση και των μελών του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, έναντι ενός πολύ μικρού κόστους, της συνδρομής και από κει και πέρα επωφελούνται της προβολής”, σχολιάζει.
Ο κ. Θεοδωράκης επεσήμανε επιπλέον, ότι η δυναμική αυτή της διαδικτυακής πύλης του Επιμελητηρίου, διαφαίνεται κυρίως στη δημοτικότητα, που καταγράφεται στα στατιστικά, για τις επιχειρήσεις μικρότερων νησιών, όπως η Κίμωλος ή το Κουφονήσι, δεδομένου, ότι τοπικά, δεν υπάρχει πληθώρα δυνατοτήτων προώθησης αυτού του βεληνεκούς.
Παράλληλα, τόνισε, πως η διοίκηση του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, αντιλαμβανόμενη την επιτακτική ανάγκη για εκμετάλλευση της σύγχρονης τεχνολογίας, προκειμένου να καμφθούν τα μειονεκτήματα, που συνεπάγεται η νησιωτικότητα, μερίμνησε, αφενός για τη δημιουργία τεχνολογικών “γεφυρών” ανάμεσα στα Κυκλαδονήσια, με την εγκατάσταση γραφείων του Επιμελητηρίου και χρήση εξελιγμένου συστήματος τηλεδιάσκεψης και αφετέρου με τη δημιουργία της διαδικτυακής πύλης, η οποία παρέχει τα προωθητικά εργαλεία προς τους επιχειρηματίες των Κυκλάδων, ώστε να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους, στη διεθνή αγορά.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Θεοδωράκης, οι ιδιαιτερότητες και δυσκολίες, που προκύπτουν από τις αποστάσεις, μεταξύ των νησιών και της αδυναμίας άμεσης, δια ζώσης, πρόσβασης των νησιωτών επιχειρηματιών στις υπηρεσίες του Επιμελητηρίου, ανάγκασαν το φορέα να πρωτοπορήσει στη διαχείριση των εργαλείων τεχνολογίας, προκειμένου να στηρίξει μικρές και μεγαλύτερες επιχειρήσεις, από το μικρότερο νησί έως το μεγαλύτερο, διαμορφώνοντας μία διαδικτυακή πύλη, που δεν συναντά κανείς πουθενά αλλού, σε τοπικό επίπεδο, στην Ελλάδα.
Το στέλεχος του Επιμελητηρίου ανέφερε ακόμα, πως ο φορέας εργάζεται και προετοιμάζει ακόμη περισσότερα εργαλεία, για τους επιχειρηματίες, κυρίως του τουρισμού, με δημιουργία νέων εργαλείων, που σκοπό θα έχουν τη διευκόλυνση της επικοινωνίας επιχείρησης – πελάτη.
Τέλος, ο κ. Θεοδωράκης δήλωσε υπερήφανος, που συμμετέχει σε αυτή την ομάδα, αποτελούμενη από 8 υπαλλήλους του Επιμελητηρίου, δεδομένου, ότι βλέπει τις επισταμένες ενέργειες, που προκύπτουν, μέσα από αυτή τη συνεργασία να αποδίδουν καρπούς και να λειτουργούν ευεργετικά προς την τοπική επιχειρηματικότητα.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Σύρος: Aνανέωση στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου Κυκλάδων
19 Νοε. 2024 - 13:06 - Επιμελητήριο Κυκλάδων: Διευκρινίσεις για τη λειτουργία των γραφείων ενόψει εκλογών
14 Νοε. 2024 - 10:21 - Γιάννης Ρούσσος: "Σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα του Επιμελητηρίου Κυκλάδων"
13 Νοε. 2024 - 11:16 - Επιμελητήριο Κυκλάδων: Σημαντικές προθεσμίες για την άσκηση του εκλογικού δικαιώματος
5 Νοε. 2024 - 17:50 - Μοναδικός υποψήφιος για το Επιμελητήριο Κυκλάδων ο Γιάννης Ρούσσος
31 Οκτ. 2024 - 6:20