“Χαίρομαι που οι προσπάθειές μου είχαν αντίκρισμα”
- Τετάρτη, 9 Ιουλίου, 2014 - 06:10
Την υψηλότερη βαθμολογία στο σύνολο των μαθητών της Σύρου, που διαγωνίσθηκαν στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις, διεκδικώντας το εισιτήριο για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, συγκέντρωσε η μαθήτρια του Γενικού Λυκείου Σύρου, Καρμελίνα Ρούσσου.
Με βαθμό πρόσβασης 19.35, η μαθήτρια της θεωρητικής κατεύθυνσης ήταν η φετινή πρώτη των πρώτων στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων, οι οποίοι κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο τους, με κοινό παρανομαστή της προσπάθειάς τους το πολύωρο διάβασμα, αλλά και την πολύτιμη στήριξη καθηγητών και οικογένειας.
“Αισθάνομαι πολύ ικανοποιημένη και ήρεμη μετά το άγχος των πανελλαδικών εξετάσεων” δηλώνει στην “Κοινή Γνώμη” η αριστούχος μαθήτρια, χαρακτηρίζοντας τον εαυτό της πολύ τυχερό, που οι προσπάθειές της και ιδιαίτερα, οι “θυσίες” της τελευταίας χρονιάς είχαν αντίκρισμα.
“Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό”
Όπως εξηγεί, ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας είναι η προσπάθεια. “Όσο περισσότερο διάβασμα, τόσο καλύτερο είναι το αποτέλεσμα”, αναφέρει χαρακτηριστικά. Ωστόσο, εκφράζει την άποψη ότι αυτό δεν είναι αρκετό. “Όταν το μέλλον μας κρίνεται από μία εξέταση δύο εβδομάδων, σίγουρα η τύχη είναι μία παράμετρος που καθορίζει την επιτυχία. Αναφερόμενη στις προσωπικές της επιδόσεις, σημειώνει: “έχω κάνει την ίδια προσπάθεια ή και μικρότερη από πολλά άλλα παιδιά στην ηλικία μου και απλά θεωρώ τη λίγο μεγαλύτερη επιτυχία μου θέμα τύχης”.
“Θα επιλέξω το αντικείμενο που με γεμίζει χαρά”
Με δεδομένο ότι η μελέτη απαιτεί αφοσίωση και συστηματική προετοιμασία, η Καρμελίνα αναγκάστηκε να θυσιάσει βόλτες, εξόδους, διασκέδαση και γυμναστική, προκειμένου να μείνει πιστή στο πρόγραμμά της. Σήμερα, βρίσκεται σε θέση να επιλέξει το επαγγελματικό μέλλον της, απόφαση την οποία χαρακτηρίζει ιδιαίτερα δύσκολη, αφού, όπως επισημαίνει, πρόκειται για κάτι ακολουθεί τον κάθε άνθρωπο για το υπόλοιπο της ζωής του. “Παρόλο που η επαγγελματική αποκατάσταση αποτελεί βασικό κριτήριο για έναν μαθητή, εγώ προσωπικά θα ήθελα να επιλέξω ένα αντικείμενο, το οποίο μου αρέσει” δηλώνει, υπογραμμίζοντας ότι “δεν αξίζει να διαλέξεις κάτι, που δεν ταιριάζει στον εαυτό σου”. “ Προσθέτει μάλιστα ότι η ίδια θα επιλέξει το επάγγελμα που τη γεμίζει και την κάνει χαρούμενη. “Θα προσπαθήσω γι' αυτό και πιστεύω ότι είμαι ικανή να το πετύχω”,σημειώνει.
Όπως εξηγεί, από μικρή της άρεσε να ασχολείται με παιδιά. “Θα ήθελα να ασχοληθώ με ένα επάγγελμα, που σχετίζεται με την εκπαίδευση και ιδιαίτερα με τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές ανάγκες. Επομένως, η επιλογή μου θα είναι οι παιδαγωγικές σπουδές”, αναφέρει.
Καταλήγοντας, εκμυστηρεύεται ότι τα συγχαρητήρια και οι εγκάρδιες ευχές συμμαθητών, συγγενών και φίλων την πλημμυρίζουν συγκίνηση, ενώ ταυτόχρονα την οπλίζουν με δύναμη και χαμόγελο για να κάνει το νέο της ξεκίνημα με ελπίδα και αισιοδοξία.
Ειρήνη Δράκου: “Παράδειγμα προς μίμηση”
Από την πλευρά της, η διευθύντρια του Γενικού Λυκείου Σύρου, Ειρήνη Δράκου δηλώνει στην “Κοινή Γνώμη” ότι περιπτώσεις μαθητών όπως η Καρμελίνα Ρούσσου θα μπορούσαν να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση, όχι μόνο χάρη στη βαθμολογία τους, αλλά και χάρη στη γενικότερη στάση ζωής τους.
“Η Καρμελίνα είναι ένα ιδιαίτερα σεμνό και διακριτικό κορίτσι, η οποία χτίζει τη σημερινή της επιτυχία εδώ και τρία χρόνια. Τη χτίζει βήμα, βήμα. Δεν ήρθε ξαφνικά και από το πουθενά. Δεν είναι τόσο τύχη, όσο καλή και συστηματική προετοιμασία” εξηγεί, αναφέροντας ότι σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε τόσο το εκπαιδευτικό, όσο και το οικογενειακό περιβάλλον της μαθήτριας. “Έχει μια εξαιρετική οικογένεια, που είναι πάρα πολύ δεμένη και τη στηρίζει. Είμαι σίγουρη ότι την ενθάρρυναν και της προσέφεραν το καλύτερο που μπορούσαν”, επισημαίνει. Προσθέτει μάλιστα ότι η υψηλή βαθμολογία που συγκέντρωσε στις πανελλαδικές εξετάσεις είναι η ανταμοιβή των κόπων και των θυσιών που έκανε τον τελευταίο χρόνο. “Άφησε τις πολλές πολλές βόλτες, τα παιχνίδια, τον αθλητισμό, τον κινηματογράφο και περιβαλλοντικές δράσεις του σχολείου για να συγκεντρωθεί στα μαθήματά της. Συμμετείχε, αλλά έβαζε όρια” υπογραμμίζει, φτάνοντας στο συμπέρασμα ότι η Καρμελίνα μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα για όλα αυτά που προσφέρει σαν προσωπικότητα, με τη βαθμολογία να είναι το κερασάκι στην τούρτα.
“Οι στόχοι απαιτούν θυσίες”
Εξηγεί μάλιστα ότι οι “θυσίες” είναι απαραίτητες για να καταφέρει ένας μαθητής να επιτύχει τους στόχους του. “Είναι τέτοιο το σύστημα της εκπαίδευσης που ένα παιδί, το οποίο επιθυμεί να προχωρήσει, δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά. Πρέπει να αφήσει στην άκρη κάποια πράγματα και είναι σκληρό, γιατί σε αυτή την ηλικία τα παιδιά θέλουν να τα δοκιμάσουν όλα και να είναι μέσα σε όλα. Δυστυχώς όμως, θα πρέπει να θυσιάσουν κάτι, για να ανοίξουν ένα δρόμο που θα τους φέρει άλλες χαρές”, λέει χαρακτηριστικά.
“Συνεχίζουμε την παράδοση του σχολείου μας”
Τέλος, εκφράζει την μεγάλη ικανοποίηση των εκπαιδευτικών του Λυκείου για τις εντυπωσιακές επιδόσεις των φετινών υποψηφίων. “Ήταν μια καλή χρονιά με πολλές επιτυχίες. Και πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε την παράδοση του σχολείου μας” τονίζει, ενώ προσθέτει ότι τα κύρια χαρακτηριστικά της φετινής τρίτης λυκείου ήταν η δυναμική και η αποφασιστικότητά της. “Ήταν μία τάξη διεκδικητική, που έκανε πολλά πράγματα. Μερικές φορές μπορούσε να ξεπεράσει το όριο, αλλά ήταν αρκετά καλλιεργημένα παιδιά για να μπορούν να το καταλάβουν και να το διορθώσουν”.
Σημειώνεται ότι εκτός από την Καρμελίνα Ρούσσου, υπάρχουν ακόμα πολλοί μαθητές του σχολείου οι οποίοι αρίστευσαν και διεκδικούν μία από τις πρώτες θέσεις στα ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της αρεσκείας τους.
Θεωρητική κατεύθυνση
Αθηνά Ντούρλαρη (18,78)
Ανθή Ανδροβιτσανέα (18.43)
Γιώργος Μοστράτος (18.28)
Φραγκίσκα Νομικού (18.08)
Μαρία Βακονδίου (18.65)
Μαρία Μαγδαληνή Δαλεζίου (17.83)
Μαρία Μαραγκού (17.75)
Δέσποινα Κατσάρα (17.13)
Ειρήνη Κουμπαράκη (16.48)
Εβαντιόλα Μπούφι (16.48)
Ανθή Μανθοπούλου (16.13)
Μαρία Γαρυφαλλιά Παραμάνη Καλονάρη (15.60)
Θετική κατεύθυνση
Ραφαηλία Καρπούζη (18.73)
Αλτουβά Κατερίνα (18.53)
Νίκος Μικρογεωργίου (18.53)
Ιωάννης Ρούσης (18.37)
Γιώργος Κλείσαρης (18.37)
Ρόζα Περρή (18.25)
Κωνσταντίνος Μαστρογιαννόπουλος (18.17)
Μιράντα Δάσκου (18.12)
Μιχάλης Απόμαχος (17.65)
Ζαννής Μιχάλοβιτς (17.47)
Άννα Παπιοπούλου (17.17)
Χότζα Ντορέλα (15.98)
Τεχνολογική κατεύθυνση
Άννα Γιανναδάκη (18.49)
Θεόδωρος Πρίντεζης (17.94)
Γιάννης Στεφάνου (17.22)
Ζιώγας Τηλέμαχος (17.08)
Ευάγγελος Μαραγκός (16.98)
Αντώνης Ρούσσος (16.40)
Χατζηκωνσταντής Παναγιώτης (16.05)
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Ευχαριστήριο γονέων της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Άνω Σύρου
11 Φεβ. 2025 - 15:45 - Προχωρούν οι διαδικασίες για την ίδρυση Μουσικού Γυμνασίου
11 Φεβ. 2025 - 6:15 - Τηλεκπαίδευση, πρόβλεψη και στήριξη
10 Φεβ. 2025 - 6:16 - Επιμορφωτικό πρόγραμμα στη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
8 Φεβ. 2025 - 19:24 - Αιώνιοι φοιτητές: Ανεφάρμοστη η διάταξη για τη διαγραφή τους
8 Φεβ. 2025 - 18:18