Εμπεριστατωμένο και στοχευμένο
- Τρίτη, 12 Μαρτίου, 2013 - 09:05
Στόχος η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αλλά και την προσέλκυση ξένων επισκεπτών
Συγκεκριμένο σχέδιο ενεργειών για την τουριστική προώθηση του νησιού για τη χρονιά που διανύουμε, κατάρτισε η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Σίφνου.
Το σχέδιο αυτό έχει ως στόχο την προσέλκυση ξένων επισκεπτών, αλλά και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Να σημειωθεί ότι ήδη το νησί θα συμμετέχει στην τουριστική έκθεση στη Γαλλία στο τέλος του Μάρτη, κάτι που είχε προβλεφθεί και στο ετήσιο πρόγραμμα.
“Προετοιμάστηκε προσεκτικά και έχει σαφές προσανατολισμό και στόχο
Η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Σίφνου, εγκαίρως κατάρτισε ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο ενεργειών τουριστικής προώθησης του νησιού για το 2013, το οποίο σύμφωνα με τον πρόεδρό της, Γιώργο Βενιό, είναι τεκμηριωμένο και αιτιολογημένο ως προς τις επιλογές.
Έχει σαφές στον προσανατολισμό και το στόχο και είναι απολύτως συγκεκριμένο ως προς τις δράσεις. “Το πρόγραμμα αυτό προετοιμάστηκε προσεκτικά, συζητήθηκε αναλυτικά, κατατέθηκε εγκαίρως και όπως έπρεπε στις αρμόδιες υπηρεσίες και πήρε τη λεγόμενη “σύμφωνη γνώμη” του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ. Στο πρόγραμμά που καταθέσαμε στην αρμόδια Επιτροπή της Περιφέρειας, δεν αναφέρεται “παρακαλούμε επιχορηγείστε τις πολιτιστικές και αθλητικές μας εκδηλώσεις”, ούτε περιλαμβάνει τέτοιου είδους δράσεις, τουλάχιστον όχι το πρόγραμμα της Σίφνου”.
Το πρόγραμμα με τις δράσεις
Σύμφωνα με τον ίδιο, στόχος για την τετραετία που ολοκληρώνεται, είναι η προσέλκυση επισκεπτών από το εξωτερικό, παράλληλα με περιορισμένη αλλά και στοχευμένη παρουσία στον τομέα του εσωτερικού τουρισμού και αναβάθμιση του περιεχομένου της προβολής στην κατεύθυνση του εναλλακτικού, θεματικού τουρισμού. Απώτερος στόχος η πολυπόθητη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου με επισκέπτες που συνηθίζουν διακοπές την άνοιξη και το φθινόπωρο.
Ιδανικά, οι χώρες στις οποίες επιλέγουν να απευθυνθούν το 2013 είναι, Ελβετία - Γαλλία -Βέλγιο -Ολλανδία, Γερμανία, Δανία - Σουηδία – Νορβηγία, Αμερική - Καναδάς -Αυστραλία, καθώς επίσης Ιταλία -Αγγλία -Αυστρία.
Για το 2013 επίσης, θα γίνει η επικαιροποίηση, επανεκτύπωση, εκτύπωση και μετάφραση του τουριστικού φυλλαδίου που έγινε στα τέλη του 2011, αρχές του 2012.
Προσανατολίζονται επίσης, να θέσουν σε εφαρμογή τις επισκέψεις ξένων δημοσιογράφων στη Σίφνο.
“Αν και το 2012, ήταν η πρώτη χρονιά που επιλέχθηκε αυτός ο τρόπος προσέγγισης και διαφήμισης και είναι ακόμα πολύ νωρίς για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητά του. Είμαστε όμως πεπεισμένοι ότι μπορεί να απευθύνεται σε ευρύ κοινό στο εξωτερικό και να προβάλλει αυτά που εμείς οι ίδιοι θεωρούμε σημαντικά για τον τόπο μας, καλλιεργώντας σχέσεις μακροχρόνιες και με διάρκεια στο αποτέλεσμα.
Η καλύτερη αφορμή για τέτοιες προσκλήσεις είναι τα μεγάλα πολιτιστικά γεγονότα στο νησί (πύργοι, φεστιβάλ Τσελεμεντέ, βραβεύσεις). Εκτός από δημοσιογράφους, οι καλεσμένοι μπορεί να είναι και άλλοι άνθρωποι με ιδιαίτερες ιδιότητες και σχέση με τα ΜΜΕ”, επισήμανε ο κ. Βενιός. Τέλος, να σημειωθεί, ότι η Σίφνος θα συμμετάσχει σε τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού.
Η πρώτη επίσκεψη των ξένων δημοσιογράφων
Άλλωστε η πρόταση της Τουριστικής Επιτροπής της Σίφνου για προσέλκυση ξένων δημοσιογράφων, με στόχο την άμεση επαφή τους με το νησί, είναι κάτι που και πέρυσι εφαρμόστηκε. Με σαφή προσανατολισμό στις τουριστικές αγορές του εξωτερικού, ο Δήμος Σίφνου φιλοξένησε αρκετούς ξένους δημοσιογράφους στη Σίφνο τον περασμένο Σεπτέμβριο και Οκτώβριο.
Αναλυτικά, τις ημέρες του Φεστιβάλ Κυκλαδικής Γαστρονομίας «Νικόλαος Τσελεμεντές» και τις μέρες της βράβευσης του Αρχαιολογικού χώρου στον λόφο του Αγ. Ανδρέα, φιλοξενήθηκαν στο νησί δημοσιογράφοι από το Βέλγιο, τη Γαλλία, την Ισπανία και το Ισραήλ, την Αγγλία, τη Σουηδία, τη Δανία και την Αυστρία.
Οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι επιλέχθηκαν από το Δήμο, σε συνεργασία με την εταιρία συμβούλων MTC που είχε αναλάβει το τουριστικό πακέτο. Για την παραμονή τους είχε καταρτίστηκε πρόγραμμα που περιελάμβανε μεταξύ άλλων την παρακολούθηση-μετάφραση των δύο πολιτιστικών δραστηριοτήτων που αποτέλεσαν την αφορμή για την πρόσκλησή τους, καθώς επίσης επισκέψεις στη Χρυσοπηγή, το Μοναστήρι της Βρύσης, την Παναγιά του Βουνού, τα Φυρόγια, πολλά από τα χωριά της Σίφνου , επιδείξεις, παρουσιάσεις, περιηγήσεις για κεραμικά, τυριά, ξυλόφουρνο, σιφνέικη κουζίνα, αρχαίους πύργους, κρασί, ξερολιθιές, πανηγύρια, μονοπάτια.
Τους ίδιους μήνες, τη Σίφνο επισκέφθηκε τηλεοπτικό συνεργείου από την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία για την ταξιδιωτική εκπομπή «classic destinations», καθώς επίσης και ο τλεοπτικός σταθμός της Ουκρανίας «1plus1».
Σίγουρα η άμεση επαφή των ξένων δημοσιογράφων με το οποιοδήποτε νησί, είναι η καλύτερη προβολή. Για αυτό το λόγο και για το 2013, η Τουριστική Επιτροπή της Σίφνου, θα συνεχίσει στα ίδια βήματα.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Άνοιγμα σε νέες αγορές
6 Μαρ. 2013 - 9:05 - Φίλιππος Φόρτωμας: "Η επένδυση στον βιώσιμο τουρισμό, μονόδρομος για τα νησιά μας"
27 Σεπ. 2024 - 14:27 - “Η επιτυχία που σημειώνει το νησί μας δεν είναι τυχαία”
25 Σεπ. 2024 - 14:07 - Σαντορίνη: «Ελαττώστε μετακινήσεις, έρχονται 17.000 από κρουαζιερόπλοια»
23 Ιουλ. 2024 - 18:01 - Αφιέρωμα στην Πάρο από ταξιδιωτικό περιοδικό και ιστότοπο της Ινδίας
14 Ιουν. 2024 - 12:41