Στοχευμένη προώθηση των τουριστικών υπηρεσιών του νησιού, σε κάθε τομέα, αλλά και «άνοιγμα» στην Ιταλική αγορά, από το Δήμο Τήνου

Benvenuto al… Τήνος

  • Δευτέρα, 26 Μαρτίου, 2018 - 06:16
  • /   Eνημέρωση: 26 Μαρ. 2018 - 21:00

Την οργανωμένη παρουσίαση του αυξημένου επιπέδου τουριστικού προϊόντος του νησιού, με σκοπό την προσέλκυση επισκεπτών, υψηλού εισοδήματος, επιχειρεί ο Δήμος Τήνου, μέσω προσεγμένης παρουσίασης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του τόπου, σε έκθεση στο Μιλάνο.

Την στοχευμένη προβολή στην αγορά της Ιταλίας, προκειμένου να υπάρξει προώθηση όλων των θεματικών του τουρισμού, που υποστηρίζει το νησί, αποφάσισε ο Δήμος Τήνου, κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Όπως αναφέρεται και στο τουριστικό πλάνο του Δήμου για το 2018, σε συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού, αλλά και τους επιχειρηματίες, η Τήνος αναμένεται να επιχειρήσει «άνοιγμα» σε αγορές του εξωτερικού, με σκοπό την προσέλκυση επισκεπτών, με ενδεχομένως μεγαλύτερη κατά κεφαλήν τουριστική δαπάνη.

Στρατηγική προβολή της… πολυτελούς Τήνου

Κατά την εισήγησή της, στη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, η αρμόδια αντιδήμαρχος, κ. Αναστασία Δεληγιάννη – Άσπρου, παρουσίασε την τεχνική περιγραφή της δράσης αυτής, η οποία στοχεύει στη συμμετοχή του Δήμου Τήνου σε B2B workshop με τίτλο "luxury greece" που θα πραγματοποιηθεί από εξειδικευμένο επαγγελματία για λογαριασμό και του Δήμου Τήνου μιας και θα παρουσιαστούν σημαντικοί Ελληνικοί προορισμοί, ξενοδοχεία ή όμιλοι ξενοδοχείων 4* και 5* και αφορά δράση ενημέρωσης των επαγγελματιών του τουρισμού με σκοπό την προβολή και προώθηση του προορισμού στην Ιταλική κυρίως αγορά και σε επιλεγμένες ομάδες κοινού με βάση, αφενός τα στοιχεία του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και αφετέρου τη διείσδυση σε ειδικές ομάδες ενδιαφερόντων σύμφωνα με τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται διεθνώς.

Η δράση θα πραγματοποιηθεί στις 27 Μαρτίου 2018 στο Μιλάνο Calleria Vittorio Emmanouele και περιλαμβάνει την αποστολή πρόσκλησης και κλείσιμο συναντήσεων με δημοσιογράφους, bloggers και tour operators κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, καθώς και παράδοση press kit που θα παραδοθεί από το Δήμο στον επαγγελματία που θα ανατεθεί η διοργάνωση της εκδήλωσης. Μετά την αποστολή των προσκλήσεων θα γίνει τηλεφωνική επιβεβαίωση των συναντήσεων.

Επιπλέον, κατόπιν της οριστικοποίησής τους, ο εκπρόσωπος του Δήμου θα ενημερωθεί για τον προγραμματισμό των συναντήσεων, όπου θα περιλαμβάνεται η λίστα αποδεκτών της πρόσκλησης, όπως και το χρονοδιάγραμμα των συναντήσεων που θα πραγματοποιηθούν στο χώρο της εκδήλωσης. Απώτερος στόχος των εμπλεκομένων πλευρών, είναι να γίνουν 30 αποτελεσματικές επαφές κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.

Προώθηση πολλαπλών τομέων του τουρισμού

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και προκειμένου να υπάρξει ολόπλευρη προώθηση, όλων των πτυχών του τουριστικού προϊόντος της Τήνου, ο εκπρόσωπος του Δήμου θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες από τις παρακάτω κατηγορίες δραστηριότητας:

• Adventure travel (Τουρισμός περιπέτειας)

• Associations (Δημόσιες σχέσεις]

• Tour operator (Εταιρείες οργάνωσης ταξιδιών)

• Meetings industry (Διοργάνωση συνεδρίων)

• Private travel companies/services (Υπηρεσίες ιδιωτικών ταξιδιών)

• Tourist attraction and entertainment companies/services (Υπηρεσίες ψυχαγωγίας, θεαμά- των κλπ).

Όπως αναφέρεται και στη σχετική εισήγηση του θέματος, αργότερα, στο Δήμο θα παραδοθεί λίστα με τα στοιχεία των επαφών που πραγματοποιήθηκαν, έτσι ώστε να γίνουν 30 αποτελεσματικές επαφές κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ταυτόχρονα, θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση της Τήνου με βίντεο και power point.

Προώθηση… διάρκειας ενός έτους

Για την πολυεπίπεδη προώθηση του νησιού, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα οργανωθεί cocktail party, με καλεσμένους επιλεγμένους δημοσιογράφους και tour operators, με ειδίκευση σε θέματα πολιτισμού, δραστηριοτήτων, γαστρονομίας, γάμου/ταξιδιών μέλιτος και σε κοινά-οικογένειες, ζευγάρια, με εκπρόσωπο του Δήμου.

Όπως αναφέρεται στην εισήγηση, ενδεικτικά, στο cocktail πάρτι, θα υπάρχουν «κεράσματα», με άρωμα… Τήνου, όπως κρασί και ελληνικά μεζεδάκια, όπως τυρί, ντολμαδάκια, ελιές κλπ.

Με την ολοκλήρωση των ενεργειών θα παραδοθεί αναλυτική αναφορά, λίστα επισκεπτών, φωτογραφίες. κατά τη φάση των συναντήσεων και του cocktail παρτι, καθώς και καταγραφή των κύριων θεμάτων και αιτημάτων που συζητήθηκαν. Επιπλέον, για τις ανάγκες δημοσιότητας στο ελληνικό κοινό θα συνταχθεί και αποσταλεί δελτίο τύπου στα έντυπα και ψηφιακά μέσα ενημέρωσης, ενώ περαιτέρω, ο Δήμος θα προχωρήσει σε δημοσίευση βίντεο της Τήνου, στο τηλεοπτικό κανάλι WEBPANORAMA, που είναι το μεγαλύτερο κανάλι ενημέρωσης στην Ιταλία. Μάλιστα, η δημοσίευση αυτή θα διαρκέσει για περίπου ένα χρόνο.

Κατόπιν της ενημέρωσης, από την αντιδήμαρχο, κ. Δεληγιάννη, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Τήνου ενέκρινε ομόφωνα τη συμμετοχή στo workshop με τίτλο «Luxury Greece», στο Μιλάνο της Ιταλίας, εγκρίνοντας παράλληλα για το σκοπό αυτό και την πίστωση 2.000 ευρώ, από τα προϋπολογισμένα έξοδα, για διαφήμιση και δράσεις προώθησης και προβολής.