Ενσωματώνεται η νέα τουριστική ταυτότητα της Σύρου
- Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου, 2023 - 06:20
- / Eνημέρωση: 18 Σεπ. 2023 - 14:00
Η νέα εικαστική – τουριστική ταυτότητα της Σύρου “ντύνει” πλέον τις σελίδες του Δήμου στα social media, ενώ παράλληλα ενσωματώνεται και στο portal, προκειμένου η πρωτεύουσα των Κυκλάδων, να παρουσιάζει μία ενιαία, σωστή και σύγχρονη εικόνα στα μάτια των επισκεπτών.
Το νέο λογότυπο και η φιλοσοφία που το συνοδεύει αναφορικά με την ιστορία της Σύρου, ουσιαστικά συστήνει το νησί στους επισκέπτες με έναν νέο τρόπο, με κύριο στόχο να τους “μαγνητίσει” και να το επισκεφθούν.
Η αξιοποίηση των σύγχρονων ψηφιακών “εργαλείων”, μπορεί να προσφέρει στον Δήμο το όφελος που προσδοκά, στο πλαίσιο της προσέλκυσης τουριστών και της γενικότερης προσπάθειας τουριστικής ανάπτυξης, υπό την καθοδήγηση της εταιρείας Toposophy.
H εικόνα των δύο λόφων που αποτυπώνεται με έναν άκρως σύγχρονο τρόπο, κερδίζει τις εντυπώσεις και μετά από πολλά χρόνια, χαρίζει στη Σύρο μία ισχυρή ταυτότητα απέναντι στα μάτια των τουριστών.
Εκτός από τις σελίδες του Δήμου στα social media (syrosisland), το επί πολλά χρόνια ανενεργό τουριστικό portal αναμένεται να δεχθεί νέο φωτογραφικό υλικό, βίντεο, αλλά και σωστές πληροφορίες. Για όλα τα παραπάνω δίνει απαντήσεις στην “Κοινή Γνώμη”, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Παναγιώτης Κουταβάς.
-
Στις σελίδες του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης στα social media έχει αρχίσει να ενσωματώνεται η νέα εικαστική ταυτότητα για το τουριστικό προφίλ του νησιού. Πώς “τρέχει” πρακτικά αυτή η σύμβαση με τη Marketing Greece;
“Πρόκειται για τη σύμβαση που υπογράψαμε τον Ιούλιο, η οποία αφορά στη διαχείριση των social media, την προβολή, τη διαχείριση του site και ουσιαστικά, την ενσωμάτωση της νέας εικαστικής ταυτότητας σε όλες της σελίδες του Δήμου για τον τουρισμό. Δηλαδή, τις σελίδες syrosisland στα social και το portal.”.
-
Τα σοβαρά κενά εντοπίζονται στο portal όλα αυτά τα χρόνια. Έλλειψη στοιχείων, φωτογραφικού υλικού και έγκυρων πληροφοριών συνθέτουν μία εικόνα που δεν αντιπροσωπεύει το νησί. Τι προβλέπεται στο πλαίσιο αυτής της σύμβασης για την αλλαγή αυτής της κατάστασης;
“Πέρα από την εφαρμογή του manual, θα αναβαθμιστεί και το ίδιο το site με νέο υλικό. Δηλαδή θα γίνει η επικαιροποίηση των στοιχείων και των πληροφοριών που παρέχει και πέραν αυτού, θα προστεθούν φωτογραφίες και όλα εκείνα τα στοιχεία – έγκυρα στοιχεία -, ούτως ώστε να μετατραπεί σε ένα “εργαλείο” προβολής του νησιού, χρηστικό. Δεν θα παραμείνει αναξιοποίητο όπως ήταν μέχρι σήμερα.”.
-
Το υλικό που θα προστεθεί, αφορά σε νέο που έχει εξασφαλίσει η Marketing Greece, ή υλικό από αρχείο του Δήμου; Το portal επιβάλλεται να έχει μία σύγχρονη εικόνα με “φρέσκα” στοιχεία…
“Θα υπάρχει και νέο υλικό το οποίο θα παραδώσει η εταιρεία με τη μορφή παραδοτέου, θα υπάρχει όμως και αξιοποίηση υλικού, που ήδη υπάρχει στον Δήμο. Θα γίνει – απαραίτητα – μία αξιολόγηση αυτού, ούτως ώστε να χρησιμοποιηθεί το πλέον κατάλληλο. Κατά καιρούς γίνονται κάποιες συμβάσεις με τις οποίες ανανεώνουμε το υλικό. Δηλαδή νέες φωτογραφίες και νέα βίντεο. Όλα αυτά, όλο αυτό το υλικό θα αξιοποιηθεί. Θα αξιολογήσουμε την πρόταση της εταιρείας, η οποία θα μας προτείνει μία σειρά από βίντεο και φωτογραφίες και θα αξιολογήσουμε και το νέο υλικό που θα μας στείλει. Αυτό το υλικό είναι που εν τέλει θα χρησιμοποιηθεί στο portal για την ανανέωση και τον εμπλουτισμό του.”.
-
Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της συγκεκριμένης δουλειάς;
“Η σύμβαση που έχουμε υπογράψει με την εταιρεία ολοκληρώνεται στις 31 Δεκεμβρίου. Επιλέξαμε αυτή τη στρατηγική, ούτως ώστε η επόμενη Δημοτική Αρχή που θα προκύψει, να έχει τον χρόνο από τον Οκτώβρη και μετά τις εκλογές, μέχρι και την ανάληψη των καθηκόντων της, να εξετάσει με ποιους θέλει να συνεργαστεί. Δεν πάμε να δεσμεύσουμε την επόμενη Δημοτική Αρχή με μία σύμβαση μεγαλύτερη της διάρκειας της θητείας της παρούσας Δημοτικής Αρχής. Οπότε εντός αυτού του χρονικού πλαισίου, θα έχει ολοκληρωθεί η δουλειά η οποία έχουμε ζητήσει και είναι συμβασιοποιημένη αυτή τη στιγμή.”.
-
Υπάρχουν στοιχεία επισκεψιμότητας για τις σελίδες στα social media; Τι απήχηση υπάρχει;Το portal παραμένει “νεκρό” από άποψη προβολών όλο αυτό το διάστημα;
“Όσον αφορά τα στοιχεία επισκεψιμότητας έχουμε και παίρνουμε αναφορά από τα στοιχεία που υπάρχουν στο facebook και στο instagram και τα οποία είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικά και φαίνεται και η ποιότητα της δουλειάς, η οποία γίνεται. Καταγράφεται αύξηση της επισκεψιμότητας αλλά και η αύξηση των ακολούθων στις δύο αυτές σελίδες και έχουμε επίσημα στοιχεία για αυτές (23.000). Από την πρώτη ημέρα που ανέλαβε η εταιρεία το 2020 μέχρι και σήμερα, υπάρχει μία πολύ σημαντική αύξηση.
Όσον αφορά το portal, όλοι γνωρίζουμε ότι από την ημέρα που φτιάχτηκε μέχρι και τώρα που γίνεται αυτή η προσπάθεια αναβάθμισης και αξιοποίησης, παρέμενε όχι “νεκρό”, αλλά θα έλεγα ανενεργό. Είχαν φορτωθεί κάποιες πληροφορίες εν έτει 2018 και έκτοτε δεν είχε γίνει κάποια προσπάθεια αναβάθμισης, αναπροσαρμογής του, επικαιροποίησής του. Είναι κάτι που γίνεται σήμερα και θεωρώ ότι γι αυτό θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει μία σύμβαση με κάποια εταιρεία, ώστε να “τρέχει” καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους, με στόχο να μπορεί να επικαιροποιείται συνεχώς και να περιλαμβάνει ανανεωμένες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα το πολιτιστικό πρόγραμμα ή τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις ή οτιδήποτε μπορεί να ενδιαφέρει τους επισκέπτες του νησιού μας. Σίγουρα υπάρχουν δεδομένα για την επισκεψιμότητά του, τα οποία αυτή τη στιγμή δεν έχω στη διάθεσή μου.”.
-
Πόσο σημαντική είναι η αξιοποίηση όλων των σύγχρονων “εργαλείων” στη σημερινή εποχή για την προβολή του νησιού και την προσέλκυση επισκεπτών; Όλα αυτά τα βήματα περιλαμβάνονται στη στρατηγική που έχει χαράξει η Toposophy;
“Ακριβώς. Όλα αυτά τα οποία συμβαίνουν, εδώ και σχεδόν 12 μήνες έχουν ως βάση το στρατηγικό σχέδιο της Toposophy. Είναι το “εργαλείο” και ο οδηγός που έχουμε τη χαρά να είναι στη διάθεσή μας για το νησί και τον ακολουθούμε. Αξιοποιούμε όλα αυτά τα δεδομένα τα οποία μας έδωσε η Toposophy ώστε να καθιερωθούμε ως ένας από τους δυνατούς προορισμούς της χώρας μας.”.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Νέα τουριστική στρατηγική χωρίς επικαιροποιημένα “εργαλεία”
24 Μαΐου. 2023 - 6:20 - “Ξεμπλοκάρει” το τουριστικό portal της Σύρου
18 Ιουν. 2021 - 6:20 - Προκλητική απαξίωση του portal
26 Νοε. 2019 - 6:19 - Ενημέρωση του Δήμου Σύρου - Ερμούπολης στους επιχειρηματίες για την προβολή τους στο portal
16 Ιουν. 2015 - 20:46 - “Η Σύρος δεν έχει τουριστικό manager εδώ και έναν χρόνο”
19 Δεκ. 2024 - 6:19