Χωρίς πλοία για 48 ώρες
- Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου, 2016 - 12:21
Δεμένα για 48 ώρες θα παραμείνουν τα πλοία, μετά από απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας.
Η απεργιακή κινητοποίηση των ναυτικών θα ξεκινήσει στις 06:00 το πρωί της Πέμπτης 22 Σεπτεμβρίου και θα λήξει στις 06:00 το πρωί του Σαββάτου 24 Σεπτεμβρίου.
Η απόφαση αυτή έρχεται ως συνέχεια των προειδοποιήσεων της ΠΝΟ, όταν από τα τέλη του Ιουλίου ενημέρωνε τους ναυτικούς πως θα πρέπει να βρίσκονται σε «πλήρη ετοιμότητα, ούτως ώστε συγκροτημένοι, οργανωμένοι, ενωμένοι και αποφασισμένοι να αντιμετωπίσουν τη χιονοστιβάδα των αντεργατικών μέτρων που συνεχώς διογκώνεται και διαρκώς απειλεί την ίδια την επαγγελματική μας υπόσταση».
Τα μηνύματα του συνδικαλιστικού οργάνου προς το αρμόδιο υπουργείο Ναυπλίας και τους εργοδοτικούς φορείς της ακτοπλοΐας ήταν σαφή όταν διαμήνυαν «να σταματήσουν να προκαλούν και να παραβιάζουν κάθε σχετική διάταξη που προστατεύει τους Έλληνες ναυτεργάτες».
H ανακοίνωση της ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας κατά την χθεσινή συνεδρίασή της αφού εξέτασε τα ήδη υφιστάμενα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο κλάδος των ναυτεργατών και τα οποία δυστυχώς θεριεύουν και οξύνονται ακόμη περισσότερο με τις νέες ρυθμίσεις και απαιτήσεις του τρίτου μνημονίου και του Νόμου 4387/2016 για το ασφαλιστικό και, διαπιστώνοντας, για μία φορά ακόμη, ότι οι επερχόμενες «απορυθμίσεις» και οι επαναϋπολογισμοί των συντάξεων δεν στοχεύουν στην δήθεν βελτίωση των δημοσιονομικών αποτελεσμάτων του Κράτους αλλά στην κυριολεξία σκοπεύουν στην ακόμη μεγαλύτερη φτωχοποίηση των εργαζομένων και των συνταξιούχων και στην δραματική μείωση μισθών και συντάξεων, (κύριων και επικουρικών), χάριν της «ενίσχυση της επιχειρηματικής ισχύος σε βάρος της εργασίας χάριν της ανταγωνιστικότητας»,
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Σ Ε
Την πραγματοποίηση ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ 48ωρης ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΙΣ 22 Σεπτεμβρίου 2016 ημέρα Πέμπτη και από ώρα 06.00 μέχρι και την 06.00 της 24ης Σεπτεμβρίου 2016, ημέρα Σάββατο .
Στην ίδια συνεδρίαση η Διοίκηση της ΠΝΟ ασχολήθηκε και με τις μεγαλόστομες δηλώσεις του Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για δήθεν άνοιγμα δεκάδων χιλιάδων νέων θέσεων εργασίας για τους ναυτεργάτες στην ποντοπόρο ναυτιλία εφόσον η ΠΝΟ αποδεχθεί την υπογραφή νέας Συλλογικής Εργασίας με «ρεαλιστικούς όρους» δηλαδή με την οποία θα καταργούνται τα όσα μέχρι σήμερα με αγώνες και προσπάθειες ετών κατακτηθήκαν και την καθιέρωση μισθών πείνας τριτοκοσμικών Χωρών με σημαίες ευκαιρίας.. Και δυστυχώς πρόθυμος και ένθερμος υποστηρικτής των δηλώσεων και επιδιώξεων αυτών της πλοιοκτησίας ο κ. Υπουργός Ναυτιλίας ο οποίος σε πλήρη και αγαστή συνεργασία με τους Εφοπλιστές, με του προφορικές δηλώσεις και με ειδικό Δελτίο Τύπου που εξέδωσε όχι μόνον ευθέως υποστηρίζει αλλά και συγχαίρει τέτοιου είδους «πρωτοβουλίες» με πλήρη γνώση το τί πραγματικά επιδιώκουν οι Εφοπλιστές, αγνοώντας και αυτή την ίδια τη Διεθνή Σύμβαση Εργασίας, 2006 (MLC), η οποία και ρητά απαγορεύει την οποιαδήποτε μείωση των κεκτημένων των ναυτικών.
Και έτι δυστυχέστερο είναι ότι αρωγός αυτών των μεθοδεύσεων είναι και μερίδα των Μέσων Ενημέρωσης. όπου με κατάπτυστα κίτρινα δημοσιεύματα φθάνουν στον επαίσχυντο σημείο να αναγράφουν ότι δήθεν η Διοίκηση της ΠΝΟ δεν επιθυμεί τις νέες θέσεις εργασίας γιατί με τις νέες προσλήψεις, άκουσον - άκουσον, οι «εργατοπατέρες» θα χάσουν τις θέσεις τους.
Αίσχος και ντροπή είναι η πλέον ανώδυνη απάντηση σε αυτού του είδους τα δημοσιεύματα.
Και όσον αφορά την δήθεν καταπολέμηση της ανεργίας και τις δήθεν νέες θέσεις εργασίας η ΠΝΟ έχει καταθέσεις πολλές φορές στους αρμοδίους συγκεκριμένες προτάσεις και για την καταπολέμηση της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και για τις νέες θέσεις εργασίες.
Η λύση είναι η ναυτολόγηση σε όλα τα πλοία να γίνεται μέσω του ΓΕΝΕ με συγκροτημένα δικαιώματα αμοιβής και ασφάλισης σύμφωνα με όσα ορίζουν οι Σ.Σ,Ε, και οι ασφαλιστικοί νόμοι της Χώρας.
Για την Διοίκηση της ΠΝΟ και τα Ναυτεργατικά Σωματεία που την αποτελούν δεν τέθηκε ποτέ και δεν τίθεται, και ούτε βέβαια θα τεθεί, κανένα απολύτως θέμα διαπραγμάτευσης για μείωση των όσων ορίζουν οι ΣΣΕ του κλάδου. Αντίθετα πάγια επιδίωξη είναι η αύξηση των αμοιβών και η αναπλήρωση των μέχρι σήμερα απωλειών από τους εργασιακοκτόνους νόμους των μνημονίων..
Η διάλυση του ΝΑΤ, η κατεδάφιση του ΚΕΑΝ, η αποψίλωση των οργανικών συνθέσεων των επιβατηγών πλοίων, ο ευτελισμός των συντάξεων, η φημολογούμενη μείωση των επικουρικών μας συντάξεων κατά 40%, ο επαναϋπολογισμός των κύριων συντάξεων μας με σαφή μείωση τους , η άλωση της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΝΑΤ και των Ταμείων μας η οξυνόμενη και διογκούμενη συνεχώς ανεργία του κλάδου, η μαύρη ανασφάλιστη εργασία, η συνεχής παραβίαση των όρων εργασίας, η συνεχής υποβάθμιση των κοινωνικών-ασφαλιστικών δικαιωμάτων και της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των εν ενεργεία και συνταξιούχων ναυτεργατών, η προσπάθεια εξάρθρωσης και εκμηδενισμού των κεκτημένων του κλάδου, οι επιχειρούμενες νέες ρυθμίσεις στις εργασιακές σχέσεις, στις ομαδικές απολύσεις, στο δικαίωμα της απεργίας, στον συνδικαλιστικό νόμο κλπ και κυρίως η σιωπηρή ανοχή και αδιαφορία των Υπευθύνων και του Κράτους, δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητα..
ΟΙ επερχόμενες νέες μειώσεις στις κύριες και επικουρικές συντάξεις και στα εφάπαξ δεν αφήνουν περιθώρια για άλλες επιλογές.
Η Διοίκηση της ΠΝΟ απευθύνει αγωνιστικό κάλεσμα τους Έλληνες ναυτεργάτες, εν ενεργεία και συνταξιούχους, να αγωνιστούν συσπειρωμένοι σε ένα μέτωπο κοινού αγώνα ενάντια στις καταστροφικές μνημονιακές πολιτικές οι οποίες συνθλίβουν στην κυριολεξία τα εργασιακά και κοινωνικά μας δικαιώματα. Η συμμετοχή όλων μας στην απεργιακή μας κινητοποίηση είναι απαραίτητη όσο ποτέ άλλοτε.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Εμμένει η ΠΝΟ
17 Απρ. 2018 - 6:16 - Δεμένα τα πλοία για 24 ώρες
21 Νοε. 2016 - 18:28 - Χωρίς πλοία για 24 ώρες
2 Νοε. 2016 - 6:21 - Συνεχιζόμενη ταλαιπωρία
5 Νοε. 2015 - 6:10 - Δύο ακόμα μέρες αποκλεισμού
4 Νοε. 2015 - 6:10