Ποσειδωνία - Ρούσσος Νίκος
Οι αλλαγές που έφερε η πανδημία στον τρόπο που πραγματοποιούν τις αγορές τους οι καταναλωτές φαίνεται ότι σε έναν μεγάλο βαθμό πήραν μόνιμο χαρακτήρα, αφού 5 στους 10 χρήστες διαδικτύου είναι συστηματικοί online αγοραστές, πραγματοποιώντας online αγορές τουλάχιστον κάθε 15ήμερο. Την ίδια στιγμή...
Το εμπόριο μέσω των κοινωνικών δικτύων, η τεχνητήνοημοσύνη, οι νέοι τρόποι ηλεκτρονικών πληρωμώ που δημιουργούν και νέα επιχειρηματικά μοντέλα, καθώς και το Web 3.0 αλλάζουν εκ βάθρων το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η αξία του...
Ανοδικά κινήθηκε η ζήτηση για ενοικίαση γραφείων και καταστημάτων το 2022, ενώ ανάλογη είναι η πρόβλεψη και για το 2023.
Μάλιστα το αγοραστικό ενδιαφέρον των επενδυτών είναι σταθερά υψηλό, ιδίως για κτίρια γραφείων αλλά και για καταστήματα νέων προδιαγραφών, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο...
Το περασμένο έτος αποτέλεσε μία χρονιά – σταθμό για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε εθνικό επίπεδο. Η τριετής πίεση για ψηφιοποίηση λόγω κορονοιού, εκτίναξε την χρήση του διαδικτύου και κατ’ επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ειδικά στην χώρα μας, που ξεκίνησε από...
O Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ολοκλήρωσαν τον Δεκέμβριο 2020 την εξειδικευμένη μελέτη για την συμπεριφορά των online καταναλωτών.
Στην πανελλήνια έρευνα...
Ως ημέρα «σταθμός» για τους Έλληνες καταναλωτές θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, καθώς για πρώτη φορά θεσπίζεται στη χώρα μας ένα οργανωμένο πλαίσιο προστασίας των δικαιωμάτων τους αναφορικά με τις συναλλαγές τους στο διαδίκτυο.
Πρόκειται για τον Κώδικα...