Επιστολή της Αντιδημάρχου Θήρας, Σοφίας Κίτσου προς τον ΔΕΔΔΗΕ με θέμα τις συνεχόμενες διακοπές ρεύματος στη Σαντορίνη

"Εξαντλήθηκε η υπομονή"

  • Πέμπτη, 21 Μαΐου, 2020 - 19:27

Τα προβλήματα που προκύπτουν από τις συνεχόμενες διακοπές ρεύματος στο νησί της Σαντορίνης, αλλά και η απουσία οποιασδήποτε ενημέρωσης εκ μέρους του Διαχειριστή Ενέργειας, τίθενται από την Αντιδήμαρχο Θήρας, Σοφία Κίτσου, σε ανοιχτή επιστολή της προς τον ΔΕΔΔΗΕ.

Η επιστολή

«Εδώ και αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα πραγματοποιούνται στο νησί μας από τον ΔΕΔΔΗΕ συνεχείς προγραμματισμένες, αλλά και απρογραμμάτιστες διακοπές ρεύματος. Αυτό έχει ως συνέπεια οι Δημότες μας να αναγκάζονται να διακόπτουν τις εργασίες τους, οι οποίες ιδιαιτέρως το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι εντατικές, λόγω της προετοιμασίας για την έναρξη της τουριστικής περιόδου, υπό αντίξοες μάλιστα συνθήκες λόγω κορωνοϊού. Οι εν λόγω διακοπές επίσης δημιουργούν σοβαρά προβλήματα σε ευπαθείς ομάδες του νησιού μας, όπως νεφροπαθείς, άτομα που χρειάζονται παροχή οξυγόνου κ.λ.π.

Επιπλέον τα παράπονα που φτάνουν στο Δήμο Θήρας για κατεστραμμένες ηλεκτρικές συσκευές και μηχανήματα, λόγω των απρογραμμάτιστων διακοπών ηλεκτροδότησης, είναι πάρα πολλά και απολύτως λογικά.

Γνωρίζοντας ότι από την προηγούμενη χρονιά ο ΔΕΔΔΗΕ εκτελούσε στο νησί εργασίες συντήρησης δικτύου, αλλά και σύνδεσης νέων παροχών, θέλουμε να μας ενημερώσετε σε τι αφορούν οι εργασίες που συνεχίζετε να πραγματοποιείτε και να μας δώσετε χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή τους.

Σας ενημερώνουμε ακόμα ότι η εξυπηρέτηση πελατών, μέσω του αριθμού 11500, δεν είναι χρηστική. Σε περίπτωση βλάβης, ο καλών στο 11500 πρέπει να χρησιμοποιήσει το κινητό του τηλέφωνο, αναγκάζεται να αναμένει πολύ στη γραμμή, να απαντήσει σε ερωτήματα σχετικά με την περιοχή της βλάβης, με ενδεχόμενο να μην εξυπηρετηθεί στο τέλος. Αντιλαμβάνεστε ότι αυτή η διαδικασία είναι αφενός χρονοβόρα, αφετέρου συνεπάγεται επιπλέον κόστος για τον καταναλωτή, αφού η κλίση υπόκειται σε χρέωση.

Τέλος, ο Δήμος Θήρας αιτείται έναν αριθμό τηλεφώνου άμεσης εξυπηρέτησης, για να μπορούμε κι εμείς με τη σειρά μας να ενημερωνόμαστε άμεσα και να απαντάμε στα ερωτήματα των Δημοτών του νησιού μας, η υπομονή των οποίων έχει εξαντληθεί».